Teatriprojektist

image

Ma pole mitu nädalat oma teatritegemistest kirjutanud. Lihtsalt seetõttu, et meie juhendaja haiguse tõttu on need ära jäänud. Esmaspäeval meil tund toimus ning me olime pooles koosseisus, et meie riietusele viimasti lihvi anda. Päris viimast lihvi me minu teosele ei andnud, sest see ei saanud päris valmis.

Ühtäkki jäi mul postkaartidest puudu ning viimased on alles teel, vähemalt loodan osa neist esmaspäeval saada. Kui ei siis, kasutan tasuta kaarte, mis linna erinevates kohvikutes-baarides saadaval on. Vähemalt üks selline jalutuskäik on esmaspäeval plaanis.

Ülemise pildi kirjeldus: pildil on neiu, kes liimipüstoliga seeliku serva liimib. Seelik on tumehall ning sellel on mõningad isetehtud kaardid-kirjad liimitud. Riide kõrval põrandal on nõelad ja niidirull ning portsjon kaarte, mis omajärge ootavad.

Vahel ma mõtlen, et see juhtub suht hilja, kui tulevad head ideed. Miskil hetkel kirjutasin ma facebookis, et otsin kaarte ning sellele hakkasid mu sõbrad alles selle nädala alguses reageerima. Teades hetke posti, siis olen ma suht ebalevas seisus, et need õigeks ajaks kohale jõuavad. Aga tuleb pöialt hoida.

Omajagu kirju olen saanud suvalistelt kirjasõprade facebooki grupi liikmetelt. Enamik on Euroopa ning tuntumad linnad. Samas olen kokku kogunud ka kirjasõpradelt saadud kaardid. Enamike puhul on probleemiks, et neile kaartidele on tekst kirjutatud. Neid ei raatsi ma sellele kleepida, aga mõned on siiski sinna jõudnud.

Ehkki ma arvasin, et see saab olema suhteliselt lihtne ülesanne, et need kaardid kokku koguda, on see siiski osutunud oluliselt keerulisemaks.

Ma tegelikult olen ka pisut mures või pettunud Taani postiteenustes ning ma ei ole kindel, et põhjuseks on, see et kirjad tulevad välismaalt. Pigem vahel tundub, et siinne post hoiab neid kinni. Naljakaim on seejuures, et kiri välismaalt Taani tuleb sama kiiresti kui B kiri Taani siselt või vahest ehk kiiremini;-).

image

Alumise pildi kirjeldus: seelik tund hiljem. Pool seelikust on veel kaartideta.

Lisa kommentaar

