Seekord

Veebruari esimene nädal on traditsiooniliselt heategevuslik nädal Taani rahvustinghäälingus. Kõik raadio ja telekanalid, mis kuuluvad selle alla koguvad raha erinevate projektide tarbeks Aafrikas. Tänavuse kogumiskampaania pealkiri on “Ti år mod fattigdom” (10 aastat vaesuse vastu).

Ma pole suurem raadio ja muusika kuulaja viimasel ajal, ent see üritus vedas mu raadio ette. Iga päev, mil kodus olin mängis see ning ühel ööl unustasin ma selle ka välja lülitada. Järgmisel hommikul elutuppa astudes ehmatasin ma ära, mis asi see on, mis elutoas lärmab. Unesegusena ikka kõike ei jaga koheselt.

Nagu tavaks, osalesime me mõnes Tombolas, milles olid sellised väiksenad auhinnad. Peamiselt erinevad reisid. Tahtnuks väga võita reisi SASiga. Äriklassis on ju tore reisida. Samamoodi ka Le Mans&F1 Spa etappile piletid.

Traditsiooniks on saanud osaleda SuperTombolas, mille väärtus oli tänavu 500 000 DDK. Üks neist auhindadest rääkis mulle – aastane kleitide kasutus Noa Noa märgilt. Naljatamisi sai Kristianile öeldud, et me peame sedasi suurema garderoobi muretsema, et kuhu me need 365 kleiti ära mahutame. Ma saan ideaalselt hakkama 365 kleidi kasutamisega ühe aasta jooksul. Iga päev uus kleit nagu printsess. Kristian arvas et see number on väiksem. Lihtsalt minu illusiooni lõhkuda.

Kahjuks ma ei võitnud.

Me rääkisime sellest esmaspäeval ning me arutasime, et tegelikult peaks see kogumiskampaania olema varsti suunatud Taanile ning nende endi inimestele. Ehkki näiliselt on siin kõik fantastiline, nii see ikka ei ole. Ka siinsed põgenikud saaksid ehk ka paremini elada. Viimaste osas on meil ju ranged meetmed käsile võetud – ehted ja liigne raha võetakse nende käest ära. Ehkki see juures on arvamus, et see on suunatud põgenikele, siis on see tegelikult mõeldud põgenike võrdustamisega sotsiaalhüvitisel elavate taanlastega.

Tänavu koguti 97 miljonit DDK Aafrika toetuseks.

Mõne aja pärast tuleb sarnane ettevõtmine TV2 peal ning seejärel ka TV3 – nemad ei saa ju rahvusringhäälingust maha jääda.

Lisa kommentaar

