Homme

Kas viga on minus või tegelikult ka see on nii, aga sel aastal pole ma poodides märganud suurt Valentiini päeva hullust. Tegelikult ka! Isegi ka aluspesu poes pole erilist sagimist. Täna sisse kiigates – nägin vaid üht meesterahvast, kes asjalikult töötajslt nõu küsis.

Ei ole suuri südameid, punaseid pabereid ja muud sõbrapäevale omast. Mullu oli seda reklaami ja möllu rohkem. Vahest arvasid poed, et see ei ole seda väärt, et siin seda Valentiinipäeva traditsiooni läbi ei suru. Lahedam on kuu hiljem olev traditsioon bøf og blowjob ehk biif ja blowjob.

Ma ise täiskasvanu eas pole seda päeva nii suuresti tähistanud. Tegelikult ei tunne puudust. Olulisemaile inimesele on ikka kaart saadetud. Tänavu pole erand, vähemalt jõuab see hilinemisega kohale.

Mulle ikka meeldib see, et saada kingitusi spontaanselt, mitte sel päeval kui kõik teised. Vahvam on kui ikka on kingituste juurde kuuluvad jutukesed ja omad lood.

***
Kui küsida Kristianilt, et mida ta valentini päevaks soovib – vastuseks on rahu ja vaikus. Mitte miskit ei ole parem kui poole päevani põõnamine ja kingituste mittesaamine. Kusjuures, see pannkoogipann, mille ma talle aastate eest – on need ju meie neljandas ühised valentiinipäevad – on endiselt kasutusel, aga pigem minu poolt. Ja, ma arvan, et kui mu laiskus lubab, siis ma homme küpsetan pannkooke.

Ja kui ma eriti loominguline olen, siis nii mõnigi saab päris spetsiaalse kuju.

Õnneks tänavu on see päev pühapäeval ning kusagil pole vaja vastata küsimusele, kuidas Sa valentiinipäeva tähistasid.

***

Paari päeva eest vaatasin ma seriaali Rita ning ühes sealses osas oli klassis teemaks sõprus. Õpetaja otsustas, et korraldab klassiõhtu ning oli selle tarbeks menüü kokku pannud. Lapsevanemad kutsusid selle peale koosoleku kokku ning üritasid õpetajale selgitada, et nende lapsed ei söö ei üht ega teist asja ning see läks suureks kakluseks. Lõpuks tuli ta geniaalsele ideele – et lahutada omavahel kaklevad (sõnadega siiski) lapsevanemad, tulevad kõik kooli tükk kooki kaasas.

One thought on “Homme

  1. Mulle tundub, et valentinipäev pole ka Eestis tugevalt juurdunud. Tõepoolest, meil on ometigi naistepäev juba olemas.

    Minu jaoks on selle tähtsus aastatega kahanenud ja sel aastal ma lihtsalt naudin seda kui tavapärast pühapäeva. Ni paniki!

Lisa kommentaar

