Lady in red is dancing with me tonight

Mind kummitavad laulud. Just needsamad laulud, mis meil Kassikõnnil taustaks kõlasid. Mulle väga meeldis selle sõna eestikeelne tõlge, mis pärines tegelikult Dianalt. Vahel on vahva, kui keegi mõnele nii igapäevasele ingliskeelsele sõnale ka maakeelse sõnaga tuleb.

Tegelikult oli see üks vahva pärastlõuna ja õhtu. Meie neljaliikmeline grupp lõpetas sellega, et lavale jõudsin meist vaid mina ning mind toetas meie juhendaja. Saanuks ma kõigi kostüümidega ise hakkama, aga selleks, et mulle riietevahetamisel natukene ka hingetõbeks aega jääks, valis ta välja kaks riietust.

Kui me esmaspäeval plaane seadsime, ei jõudnud me kuidagi ühisele meelele, et mis järjekorras me nende riietustega laval oleme. Ainus, milles me ühele nõule saime, oli, et minu postkaardikleit jääb viimaseks. Muusikapalasid lubasime kodus kuulata ning tulla oma lauludega.

Kui esaaspäeval, kui me kohtusime oli meil olemas vaid kolm kostüümi, siis kui me sealt läksime oli neid topelt. Ja peaprooviks tuli veel juurde. Me kombineerisime riideid, mille me teatrigarderoobist olime saanud, endi looming, teiste kostüümid, kes lavale ei jõua ning ühel hetkel turgatas mulle pähe, et ma võiks ka oma Lady-In-Red kleidi lavale tuua!

Ühesõnaga ühtäkki sai hulk riideid;-)

Teisipäeval ma istusin ja kuulasin muusikat. Ma teadsin selleks hetkeks, et mu Postkaardikleidile PEAB taustaks kõlama Koit Toome “Mälestused”. See kõlaski! Punasele vaibale loomulikult “Lady in Red” Chrid De Burgh esituses. Laura kleit (neiu, kes oli haige) oli avanumber ning loomulikult lauluks “One in a Million“ Bossoni esituses. Marengs (ma ei tea, kuidas neid eesti keeles kutsuda – krussid ja sassid, mis seelikutel on) tuli lavale Birna valitud laulu saatel, mille pealkirja ma ei mäleta. Vihmamantel – “Laughter in the Rain” Neil Sedaka, ja sellele järgnenud bikini ja seelik kõlas Birthe Kjæri laul “Sol og Sommer”.

Rahvas kusjuures imetles minu julgust lavale minna, eriti kui teisi polnud.

Ma tundsin ärevust, ent kui ma olin esimese kleidiga Catwalki algusesse jõudnud, oli see pühitud. Ovatsioone oli palju, aplause oli palju ning vilekoorgi ei puudunud. Hiljem muljeid kuulsin, siis lemmiknumbriteks olid Punane vaip ja postkaardikleit. Tegelikult kordaks seda!

Kahjuks pole ma veel pilte saanud, ent nii pea kui saabuvad, jagan ma nii mõnda teiega;-)

2 thoughts on “Lady in red is dancing with me tonight

  1. Diana Lotuselt ilmus paar aastat tagasi raamat “Kassikõnd: Tōkyō – Milano – Pariis – New York”. Kas sa seda ei olegi veel lugenud? 🙂
    “Catwalki” kohta head lühikest eestikeelset sõna polegi ja eks seepärast eelistataksegi ingliskeelset.

    Muidugi ei tahtnud ma sellest kirjutada. Hoopis sellest, et see oli kindlasti väga äge! (mis teiste osalejatega vahepeal juhtus?) Jään pilte ootama!

Lisa kommentaar

