Veebruarikuu raamatuklubi

Meie raamatuklubi alustab juba kolmandat aastaringi. Paaris kuusel on komme mulle meelde tuletada, et ma pean ühe või teise teema välja mõtlema. Seekordseks teemaks sain ma natukene inspiratsiooni meie ühest varasemast teemast, kui me lugesime Nobeli kirjanduspteemia laureaate. Veebruaris on aga hästi paslik ju valida teema, mis seondub filmidega. Mõeldud-tehtud! Seega oli mul au välja kuulutada veebruari teema: raamat, mis jõuab kinolinale 2016 aastal.

Aasta alguses koperdasin ma ühe ajalehe artikli otsa, milles räägiti 10 filmist, mis põhinevad raamatul. Tunduim on kindlasti Jojo Moyes “Mina enne sind”, mida ma lugesin umbes aasta eest. Nendest 10 leidsin ma neli lugemiskõlbulikku – kahe kättesaamisega oli tükk tegemist, ent kolmandat ja neljandat kohtasin ma poes, ühte neist kahest – Paula Hawkinsi “The Girl on the Train” plaanisin ma juba mitu kuud lugeda. Nüüd sai see siis teoks!

Ma lugesin eile Goodreadsis raamatu kirjeldust ning imestasin suhteliselt palju selle üle, et see raamatu filmiõigused müüdi enne selle ilmumist. Ma ei leia, et ta nii hea nüüd ka ei olnud.

Ma kulutasin lugemisele ühtekokku kolm päeva. Tegemist oli ühega neidt thrilleritest, mida ei suuda käest ära panna. Pühapäeval sai loetud pea pool raamatut ning kui ma täna tööl tulin, siis lugesin ühte järge 100 lehekülge.

Minu jaoks oli see omanäoline thriller. Mulle meeldis kõik see rongidega seonduv ning oskus oma tegevusi peita. Rachel oli ääretult huvitav tegelaskuju, kelle puhul õhkas juba alguses, et ta oli katki. Tema oskus inimestega manipuleerida, samas osati ka temaga manipuleerida. Vastupidavus ent asjadesse segada, ehkki teda ei võetud tõsiselt.

Mul oli kahju Megani tegelaskujust. Samas peegeldus mulle miskil määral, justkui Megan ja Rachel omasid sarnaseid iseloomujooni ning elusaatust, samas olid nad ka nagu öö ja päev – erinevad. Scott olk lihtne kannataja ning Anna – armastus pimestab.

Ühesõnaga vahelduseks hea lugemiselamus.

Diana aga luges veebruaris Anthony Dorr “All the light we cannot see”. Loe siit.

Lisa kommentaar

