20 hetke sellest nädalast

Idee selleks postiseks sain ühest oma varasemast postitusest, mille otss ma kogemata koperdasin. Pealegi on vahest selline postitus huvitavam lugeda kui lihtne ja tihe tekst ühe igava teema ümber. Seega 20 hetke veebruarikuu neljandast täisnädalast ning 2016 aasta kaheksandast nädalast.

1. Esmaspäeval olin ma väsinud ning eelistasin rahulikult kodus olemist. Lugesin natukene oma käsilolevat e-raamatut.
2. Saatsin ja kirjutasin järjekordselt mitu kirja ning ka ühe sünnipäeva kaardi ühele tundmatule Belgia tütarlapsele.
3. Jalgapallitrenn, milles osales kaks last. Mängisime viiekesi – vanemad kaasatud, tund aega palli.
4. Sain üllatuslikult kirja sõbrannalt, kes tavaliselt kirjutab vastu päris kaua.
5. Ütlesin “jah” mitmele ületunnitööle, teisipäeval ühele ja kolmapäeval kolmele.
6. Pidin neljapäeval kolleegi paluma, et me vahetaksime rollid, sest minu keha ütles “ei” ja eelistas puhata.
7. Kristian ööbis esmaspäeval ja kolmapäeval kodus. Õhtusöök sai tehtud külmkapis leiduvatest jääkidest või nädalavahetuse ülejääkidest.
8. Teisipäeval jõudsin voodisse kell 21, pool tundi hiljem magasin.
9. Ostsin viis kilo kana. Ma pole kana fänn, aga kolleeg Diana soovis osta, ent arvas et 10 kilo on tema jaoks palju. Eile leidsin suuremale osale viiest kilost kanast uue omaniku – Kristiani õe.
10. Vabatahtlikult pesin nõusid ja pesu. Kahju, et kõik potid-pannid masinasse ei mahu.
11. Hommikuti ja tööl olen lugenud Marian Keyes “En sag for Helen Walsh”.
12. Lõpetasin oma esimese e-raamatu “Kaninmassakren” Jesper Wemsler. Tegemist on ühtlasi ka minu kirjanduskriitiku karjääri esimese raamatuga.
13. Saatsin oma armsa telefoni parandusse.
14. Raamatulugemine on tõesti kütkestav ning seejuures teki all olemine. Seejuures unustasin ma, et telefon oli tekil ning ilma, et katte peal. See kukkus põrandale ning ekraanil olid jubedad mõrad. Otsus oli lihtne – need mõrad on ohtlikud ning telefon läheb otsejoones parandusse.
15. Kohustuslikukt sai käia reede õhtut tähistamas Lionis.
16. Ütlesin “jah”, et olla asendaja nooleviskenaiskonnas emaspäeval. Külastame Tranbjergi Bodegat.
17. Vaatasin järjekordselt Netflixist filmi, põnevusega ootan “Pilvede all” uut hooaega. Täna on viimane osa Taani seriaalist “Bedrag”.
18. Mind kutsuti seriaali “Dicte” võtetele statistiks, ent paraku ei saa ma nii lühikese ajaga vabaks. Muidugi tahtnuks väga.
19. Käsisin jalgpalliklubi koosolekul.
20. Kirjutasin selle ja mõned veel blogipostitused. Veel ei anna alla!

Lisa kommentaar

