Lihavõttepühade valu ja ilu

Teine päev viiest – see tuleb pikk nädalavahetus. Selline tujne on, et meil on korralik pikk puhkus ees ootamas. Tegelikult on selle üle hea meel.

Kui ma kolmapeval tööl tulin, tundsin kuis labajalad tuld jõid ning nende üleval hoidmisest ja kreemitamisest polnud eriti palju abi. Ehk võinuks jalavanni teha, aga polnud selleks energiat ka käedki olid suhteliselt väsinud. Viimastel päevadel olen tõstnud masina kiirust, et kõik saaks lihavõteteks valmis. Viimasel kahel nädalal on olnud ka ületöö, aga ma pole leidnud endas tahet neile tundidele “jah” öelda. On perioode, kui ma võtab kõik võimalikud tunnid, on perioode, mil ainsatki. Tegelikult on see minu viimase paari nädala unemustristki näha – magama lähen ma juba kella poole kümne paiku.
Kolmapäeval olin ma teki all juba kell 21 ja Kristiani sõnul ei kulunud palju aega, kui ta minu norskamist kuulis.

Mida nende päevadega peale hakata?
1. Lugeda raamatuid – hetkel on käsil Graeme Simsioni esimene raamat ja ehk jõuan ka teise loetud.
2. Vastata kirjadele – töölaual on neid kuus tükki ootamas ning need on pikad-pikad. Minu meelest on vahva, et minu kaks kirjasõpra Soomest on mõlemad kaksikõdede-paarist. Üldse on mul kaksikuid kolm, kellega ma kirjutan.
3. Mängida golfi – ja, iseasi on kas ilm lubab. Eile oli imeline ilm, aga tänasest lubas kehva ilma. Kristiangi tunnistas, et see on tema süü – kuna tal on vabad päevad, siis peavad need karistuseks olema kehva ilmaga.
4. Puzzlet kokku panna – ma üritan Kristianit ikka saada omale moraalseks toeks, et see võimatu Minioni perepilt ikka kokku saaks. Hetkel olen ma jäänud toppama ühte kohta, sest ma tahan väga seda järjest kokku panna. Vahest pean hakkama teisest otsast?
5. Kirjutada oma järjejuttu – tegelikult loodan ma mindmapi kokku panna ning natukene kirjutada isikutest ja tegevuskohtadest ning need seinale riputada, et kui ma seda jooksvalt kirjutan, siis ma saan ekraanilt silmad üles tõsta ning siis edasi kirjutada. Ja loomulikult lühijutu plaan- mis erinevates “peatükkides” toimub.
6. Koristada – nüüd, kus Buster on olnud külas, tuleb korter tolmuimeja ja põrandalapiga üle käia enne kui Rob jälle tööle saab.
7. Suvilasse minna – lihavõtted on piisavalt pikad, et ka korraks sinna põigata. Jalutada mere ääres, teha paar pilti…
8. Veeta aega sõprade ja tuttavatega.

Millest ma siis nüüd alustan!?

Lisa kommentaar

