Proloog III

„Tahad Sa oma südant puistata?“ uuris ülemus, endiselt naist üllatunud silmadega jälgides.

„Ja, kui Sa tahad petetud naise muret kuulata,“ kostis Cille.

„Loomulikult, jagatud mure on ju pool muret ning Sul hakkab kindlasti kergem.

Cille pani oma kohvitassi, mida seni käes oli hoidnud lauale ning hakkas jutustama.

„Täna sain ma oma kahtlustele kinnitust – Morten on mind petnud oma uue ja noore sekretäriga. Ma saabusin Milanost ning seistes pagasilindi ääres, tundsin ma kõrval lindi ääres seisnud kaks inimest – Morten ning tema sekretär Johanne. Hoidsid hellalt käest kinni. Mind nad ei märganud.“

„Oled Sa kindel, et need nemad oli?“ päris ülemus.

„Ja, Kasper, vägagi kindel. Mul on tunne, et ta lootis, et tal õnnestub enne mind maanduda ja mulle lennujaama järgi tulla. Pealegi, pole see esimene kord, kui ta kummaliselt käitub või miskil põhjusel meie kokkuleppeid muudab, lisaks mitmesugused kummalised leiud kodus ning asjad, mis ilmuvad koju kapile, ent kaovad sealt sama kiiresti,“ jutustas Cille.

„Ja, mis Sul plaanis on? Minna koju ning teatada Mortenile, et kõik on läbi?“ uuris ülemus.

„Ei, tema jaoks olen ma endiselt Milanos. Hetkel on plaan otsida omale hotell kuhugi raudteejaama lähistele või mujale, et oleks hea Aarhusi minna,“ kostis naine?

„Aarhusi? Paari päevasele joomatuurile?“ kostis Kasper poolenisti naerdes.

„Teps mitte,“ kostis Cille rahulikult. „Tegelikult seepärast ma siin Sinu kabinetis maandusingi – ma tahtsin küsida, kas meie Aarhusi kontoris on ruumi ka minule.“

„Sul on paganama hea ajastus, pean tunnistama,“ noogutas Kasper. „Ma pidin homme tegelema sealse kontori uue töötaja leidmisega – Mirelle andis just lahkumisavalduse sisse. Seega, kui Sina sinna asud, on see koht täidetus. See, mis Sinust siin vabaneb, on pigem köki-möki.“

„Mirelle oli ju juhtfiguur,“ imestas Cille.

„Just, nüüd saab see Sinust.“ Lausus Kasper

 

Lisa kommentaar

