Kevadised tegemised

Lillede teema pole veel jahtunud, ent on uus teema olemas. Nagu plaanis, saigi lihavõtete ajal käidud suvilas. Seal tekivad ikka ja jälle arutelu teemad ning me rääkisime talveaedadest ning rõdudest. Jällegi turkas mulle teema, et ma tahan omale saada rõdule muru. Lilledest on ju vähe, muru on ju ikka ka vaja.

Sellest, et muru majja tuua rääkisin ma eelmisel kevadel, aga tegudeni ei jõudnud – minu meelest tekitab see roheline kate rohkemat koduaia tunnet ning lisaks saab rahulikult palja jalu selle peal tatsata-tutsata.

Mõeldud-peaaegu tehtud!

Samal õhtul küsisin Leelt, et kas nemad müüvad kunstmuru, ent selgus, et tuleb nende naabrite poole pöörduda. Uurisin siis neid kodulehti ning seal selgus, et kojutransport maksab metsiku summa ning see ei lähe läbi. Seejärel googeldasin, ent kõik mis netist leidsin, küsisid transpordi eest hingehinda.

Sel hetkel ma ei teadnud ka suurust, milline mulle rõdule sobib. See oli esimene asi, mis ma koju jõudes tegin – mõõtsin meie rõdu pindala ära. Lõppkokkuvõttes see passib ilusti nende poesuurustega – ühel küljel on ta natukene pikk, teisel küljel on natukene kitsas. Natukene on 40 cm, aga selle elab ju ilusti üle.

No, ja, mis meie alumisest naabrist saab, kui see vettärajuhtiv kunstmuru osta – suhteliselt ükskõik on sellest, parkigu oma motorratas sinna, kus on parkikispladsid. Ja siis saab Busteri ka õue saata, kui meil ta külas on. Ehk saab siis ka järgmisels lahenduseks leida mõne hubase rõdu, et igal õhul suve nautida, kui selleks ilma on. Tegelikult peaks ju olema, nüüd kui mul muru olemas on. Lilledegagi saab hoopis teistsuguse lahenduse ehk välja mõelda – ehk kasutada vaid kaste, mitte üksikuid potte.

Pagan, kuidas tahaks päris oma aeda ja seda värskelt löödud rohu lõhna? Mida maalaps veel igatseb?…

Lisa kommentaar

