Turistid

Reedel oli mul vaba päev ning ma plaanisin juba mõnda aega, et kui mul selleks võimalus avaneb, lähen ma Kristianile töö juurde suure koogiga ning ootan teda. Mõtlesime, et kui ta siis varakult vabaks saab lähme teisele poole piiri poodlema. See on natukene võrreldav soomlaste harjumustega Eestis alkorallil käia.

Taanis oli see populaarne mõned aastat tagasi, täna aga käiakse vähem. Kes piirile lähemal elavad, poodlevad sageli Saksamaal, sest neil tasub see rahaliselt ära, aga kui kaugemal olla, siis tuleb arvutada juba bensiini kulu.

Kristiani nõbu ristitakse aprilli lõpus ning õde palus, et kui ta Saksamaale satub, toob natukene limonaadi. See tundus tema jaoks odavam, kui poodi minna. Tegelikult on. Lisaks otsin ma endale limonaadi ning Kristian ka endale oma lemmikut apelsiinikoolat. Mulle see maitses ka väga, aga alates ajast, mil ma koolat ei tarbi, siis ma pole ka seda joonud. Lisaks jäi mulle silma sidrunikoola, mis ka minu menüüsse ei mahu.

Inimesed ümberringi räägivad vaimustunult rohelisest koolast. Ma olen mitu korda mõelnud, et teeks erandi ja maitseks seda. Aga siinkohal on veel aastani veel 3,5 kuud minna. Enne ei tule kõne alla.

Lisaks ostsime õlut. Sellega on alati nali, et need  valmistatakse Taanis, imporditakse Saksamaale ja siis jälle eksporditakse Taani. Ma juba mõtlesin, et ma saan varsti oma pandivaba joogi pesukorvi kasutada pandiga joogi korviks. Aga näe, see ei saanuks toeks.

Loomulikult ei saa me magusaarmastajaid unustada ning ma otsin omale 3 kg šokolaadikomme, siin mõeldud kommidena pakitud Bountyt, Snickersi, Twixi ja Marsi. Suur kogus kummikomme ning muid erinevaid komme. Ja mandleid, viimasel ajal meeldib mulle neid vahepalana süüa – toidab ja on tervislik. Pagana kallid on nad ainult. Saksamaal aga saab saa raha eest topelt koguse.

Vahest on selline mini-trip lahe. Teha miskit natukene spontaanset ja kahekesi. Piisab sellestki, et teisele poole piiri sõita. Lisaks saab nautida ilusat kevadet ning uut ja uhket autot.

Lisa kommentaar

