Rääkiv kättepesuseep

Te riskite seda postitust lugedes, et loete mu lemmik filmitegelastest. Kusjuures nemad on ka t-särgil, mis mul hetkel, seda postitust kirjutades, seljas on. Ja, see et nad minu koju sattusid on ju puhas juhus. Õigemini, et see kättepesuseep minu koju jõudis, polnud minu pool plaanitud. Ma sain ühel ilusal suvepäeval eelmisel aastal kolmekümneseks.

Tol päeval, kui see seep koju tuli, siras taevas päike ning tuju oli hea. Me vaatasime seebipurki ja arutasime, et milline Minion sellel on, kui Kristian kogemata seda raputas ning see seebidispensee kohe häälitsema hakkas. Me polnud kindlad, et mu kõrvad kuulsid õigesti aa raputasime uuesti, uus häälitsus. Me jätkasime selle raputamist nii kaua kui sama helin tuli. Teate ju küll – väikesed lapsed said omale mänguasja.

Kodus tuli see aga paigutada väga auväärsele kohale. Öökapile ei tohtinud ma seda panna, ka mitte teleri kõrvale, lõpuks leidsin ma sobiva koha köögis kraanikausi kõrval. Seal on tal auväärne koht ning austusega on ta kasutusel, hetkel mil kodus valmivad hõrgud reedeses road või lihtsalt on vajadus kiirelt käsi pesta.

Päevadel, mil nõude käsipesula töötab, siis ma vahel panen mõne taldriku pisut kõvema mürtsuga restile ning see annab edasi vibratsioone, mis paneb selle seebipurgi laulma või lalisema. Sageli ei jää ma aga niisama nõudsid pesema ning ma meelega raputan seda dispenserit, et oma väga igavat tegevust natukene lõbusamaks muuta. Ja siis on üks meloodia ja siis jälle teine.

Kord olid meil külalised ning üks neist näitas mulle, kuidas salatit lõigata. Enne aga pesi käsi. Loomulikult vajutas ta minu rääkivale seebidispenserile, mille peale ta ehmus ja küsis, kust see helin tuleb. Kellel see telefon heliseb. Rahustasin teda, et see on kõigest seebidispensef. Tema meelest väga vahva ning ta tahtnuks sellise endale ka muretseda, ent paraku olid nad seal väljamüüdud.

Õnneks saab seda purki täita, küsimus on vaid, kas patareid on asendatavad. Igatahes mul on rääkiv kätepesuseep.

Lisa kommentaar

