Teatrist jällegi

Eelmine nädal jäi mul vahele ning sel nädalal käies oli kuulda, et see oli olnud üsna tore ning huvitav kord. Tegelikult ei jäänud seegi kord alla ning mul vähemalt oli, millele pihta saada.Seekord saime me teada, et me päris ise enda maske tegema ei hakka – see on liiga pikk ja aega nõudev protseduur ning meil ei ole selleks aega – vähemalt klubi tundide ajal ning lisaks ka oma vabal ajal leida auk, et tulla kipsi valama või muud vajalikku. Me siiski saame omale maskid ning sedapuhku – poolmaskid ning need teevad valmis Michael ning Kira. Ja, millised kellele kuuluma hakkavad, selguvad siis kui need valmis on ning Michael neid jagab – vaadates nii maskile kui inimesele otsa.

Tegelikult algas meie ülesannegi sellega, et me tuli valida omale mask ning seda vaadata ning tekitada tunne ja suhe sellega – ning mängida välja sealt tegelaskuju.

Kui ma valisin endale, leidsin ma, et paslik on suurte silmade ja roosade põskedega mask, mis meenutas mulle sellist uhket daami või prouat, kes püüdis end oma suurte kulmude abil esile tõsta ja näidata – ma olen cool! Aga rolli tegemiste jooksul see kõik muutus – ehkki ma olin sellise attituudiga, et ma olen cool, siis kui ma pidin vastama küsimustele, muutusin ma hoopis araks ning vastuseid tuli kui tangidega suust välja katkuda. See, aga oli just hea! Üks maskide (ja teatri) oluliseid reegleid on – üks tegevus korraga.

Igatahes, meil oli lõbus ning me kindlasti jätkame ma lõbusaid mänge järgmine kord. Tolleks k0rraks on meil ülesanne “kaasa võtta” üks jutustus, mille me siis ette kanname. Ma raputan pead ja mõtlen, mis see küll olla võiks? Aga mul on veel paar päeva aega see välja mõelda ning paberile panna – vähemalt endal on julgem seda esitleda. Ehkki me ei pea seda sõna-sõnalt rääkima, on hea aeg-ajalt spikerdada.

Mainisin tegelikult ka Michaelile, et ma lugesin päev varem, et venelased teevad oma versiooni seriaalist “Sild”, kus siis leitakse laip Eesti-Vene piirilt Narva sillal. Ta oli üllatunud, ent hakkas minuga sellist lihtsamat venekeelset vestlust aretama – a la – mis su nimi on, mina olen. kui vana etc. Ilmnes, et tal on mõned vene keelt rääkivad sõbrad ning nad on kursusega käinud Venemaal.

 

Lisa kommentaar

