Sammu-võistlus

Reedel käisin ma töökaaslastega kohvikus kohvi joomas ning kooki söömas. Vahva ettevõtmine ning üsna tore. Seega jõudsin ma pisut hiljem koju kui tavalisel. Lisaks pidin veel käima piima-jahil. Kui ma olin sageli ostnud meie piima Nettost, siis sedapuhku pidin teist päeva järjest sealt pika ninga lahkuma – poes lihtsalt ei olnud seda õiget piima. Hiljem uurisin nende facebooki lehel ning selgus, et meie piim on asendatud teise piimaga. Ent see teine piimgi pidi sisaldama meie armastatud Jersey lehma piima. Eks me näeme – plaan on osta see proovimiseks uuel nädalal.

Aga kui juba Føtexisse tuli minna, siis võtsin omale vabaduse natukene rohkem seal Aeg kulutada ning erinevate riiulite vahel jalutada. Lõpptulemus oli ju lausa suurepärane – leidsin kaks paari uusi jalanõusid allahinnatult – kontsakingad ja saapad. Viimased nägid välja sellised, mida ma uueks sügiseseks hooajaks plaanisin – nii et nüüd siis on need olemas ja saab kasutada ka praeguse ilmaga. Ühesõnaga kolme nädala jooksul kolm paari jalatseid – tehke järgi.

Jalanõudega see poeretk ei päädinud. Ma üritan leida kingitust oma sõbrannale Belfastis ning käin ringi avatud silmadega. Siiani pole midagi leidnud. Aga see-eest leidsin endale kolm erinevat Minioni komplekti – märkmikud, kirjutusvahend ja muu sarnane, ning kaks Staedleri kirjutusvahendite pakki – üks suur 88 ja teine vildikad. Tigerist ostetud on kehvad – lähevad laiali.

Kui ma kassas toimetan, helistab Kristian, et ta on poolel teel koju. Ma lubasin helistada tagasi. Kiirelt ka apteegist läbi ning suundusin koju, vahepeatusega raamatukogus. Kuna Kristian arvas, et tal on aega, siis me saime raamatukogu juures kokku.

Mäletasin, et raamatukogu on avatud kella 18ni, ent selgus, et reedeti vaid 17ni. Õnneks oli neil masin, millesse kaardi sisestanult sain ilusti raamatukokku siseneda ja raamatu tagastada, ilma et trahvi saaks hilinemise eest.

Seejärel arvas, Kristian, et kui me juba sõidame, siis võime me ka oma pakid ära tuua. Need viiakse poodi, mis jääb meie või minu igapäevaselt trajektoorilt välja ning bussiga sinna minna on suhteliselt aega nõudev. Heal juhul võtab ring aega 45 minutit.

Seega on meil kodus 10 birdiepalli (uut tüüpi harjutuspall golfi jaoks) ning järjekordselt uued spedomeetrid. Mõlemad on musta värvi ning seega pisut keerulisem erinevust märgata – lihtsam saab olema ehk kleepsude külge panemine. Seega on meil taaskord käsil võistlus, kes teeb päeva jooksul rohkem samme. Ma arvatavasti jätkan paralleelselt ka S Healthi kasutamist, eriti ajal mil tööl olen. Eks näis – tööl olles meil ei tohi kella käel olla – bakterid ju, aga kui see taskus hoida, kas ta siis loeb samme?

Põnev, põnev

Lisa kommentaar

