Orienteerumine

Mitu aastat on mu kirjasõbrad rääkinud suure vaimustusega geocaching’ust. Mõne aja eest küsis üks mu uutest kirjasõpradest, kas ma tegelen sellega. Tuli tunnistads, et ei. Aga ükskord on viimane selline ei. Nädal hiljem kirjutas ta oma geocachingu vaimustusest.

Huvi oli asja vastu vähemalt nii suur, et ma samal õhtul laadisin oma telefoni selle äppi ning uurisin seda. Avastasin, et Aarhusis on hulgaliselt punkte, mida otsida ja leida. Kuna, ilmad olid väga kehvad – sügisesed, siis lükkasin seda edasi ja edasi.

Neljapäeval kirjutasin ma Whatsappis oma Wales kirjasõbraga. Meil on komme teineteisele pilte saata huvitavatest ja ilusatest vaadetest seda kanalit pidi. Tema on suur geocachingu fänn, eriti tema 5-aastane poeg, ja uurisin maad ja ilma selle kohta.

Otsustasin, et mis siin ikka edasi lükata ning ma hakkan sellega tegelema. Oma esimese geocachingu otsustasin leida suvila piirkonnast. Seal oli neid kaks.

image

PILDIKIRJELDUS: Pildil on minu esimene leid. Murule on laotatud karbi sisu. Karbiks on täiesti tavaline plastikust säilituskarp, selle sees asjakesed. Eristuvad teistest roheline mehike ning roosad-oranzid kalad. Lisaks on seal ka üks eurosent ning muid miniesemeid. Lisaks on seal pastakas ja logiraamat, kuhu kirjutasin ka tänase kuupäeva ja oma nime. Karbi kaanel on roheline kleeps – ametlik geocache.

Enne kui me täna suvilast koju asusime, otsustasin et naudin ilma ning lähen otsin selle ainsa punkti üles ning saan uhkelt märkida, et ma olen ka üks nendest paljudest geocacheritest. Olles teel uksest välja, uuris Kristian, kuhu ma lähen, ütlesin, et aaret otsima. See peale sain teada ämmalt, et tegelikult on siin teinegi punkt. Seda äppis pole märgitud. Lisaks polnud mul kirjapulka ka kaasas – selle märgin ära järgmisel korral.

Aga see esimene punkt on tehtud norrakate poolt ning oli lihtsalt peidetud. Äpp kusjuures andis märku, et ma pole sellest kaugel. Lihtne leidmine.

Järgmine nädal loodan ma mõned punktid leida ka Tartus ning siis aktiivselt otsida Aarhusis. Rattaga ringisõitma ja otsima. Või jooksma ja otsima. Vähemalt oleks minu igatsus leida jooksmisele põnev nüanss saaks ju lihtsalt lahendatud.

One thought on “Orienteerumine

  1. Hea kirjeldus! Jõudsingi juba mõtlema hakata, et huvitav, mis karbis on, no ja siis sain vastuse. Oleks nagu ise karbi sisu uurinud, uudishimulik nagu ma olen.

Lisa kommentaar

