Reede – see omamoodi päev

Reede hommikul ärkasin ma üsna varakult esimest korda – Kristian pidi kella poole kuue paiku ärkama ja tööle minema. Lugesin poolpilukil silmadega kirjad üle, mis ma hommiku hämaruses laua pealt leidsin. Tundsin, et aken tuleb lahti teha – muidu ei saa silma sõbrale. Samuti pidin ma oma reisisõbra Dave kaissu võtma.

Teise katsega ärkasin ma kella kümne paiku. Lesisin voodil ja mängisin mänge, kartsin Sigritit üles äratada. Hakkasin kodus toimetama – kohvrit lahti pakkima, kohvi jooma, kui mu õeke voodist välja tuli ja andis teada, et ta oli juba ammu üleval.

Askeldasin hommikusööki teha – olin unustanud Kristianile öelda, et ta võtaks vorsti ja muuss leivapeale sügavkülmast välja. Askeldasin veel korra rõdul ka ning avastasin, et minu ühes kastis on gladioolid tärkamas – aga teised kolm on ilma taimedeta, olen kraapinud, aga ma ei leidnud ühtegi võrset. Külm võttis ära? Vaatan veel paar päeva, kui midagi ei tule, siis otsin uued lilled.

Läksime linnaga tutvuma. Peamiselt seetõttu, et mul oli võtmest vaja koopiat teha ning õhtusöögiks materjali. Otsustasin, et teeme hakklihapalle ning kartulit. Poest leidsin värsket kartulit – nii hea! Mulle meeldib aega-ajalt teha, midagi, mis Kristianile maitseb ning mis on pigem taanilik. Õele ka meeldis idee proovida midagi taanilikku õhtusöögiks.

Olles teel koju, Kristian helistas, et temagi on koju liikumas. Kui me koju jõudsime, siis hakkasime meisterdama – lihapallid, kartulid, võikaste ja muud. Eestlastele kombeks ka kurgi-tomati salat hapukoorega.

Õhtu veetsime kodus. Sigrit eelistas värviraamatut värvida, mille ta poest ostis. See on ju huvitav, kuidas see ühtäkki nii popp on täiskasvanute seas, aga see on rahustav. Samamoodi nagu ka ka kudumine. Meie Kristianiga eelistasime telerit vaadata. Seal on reedeti päris huvitavaid saateid!

Lisa kommentaar

