Pärast Sind

Ma mõne päeva eest hõikasin, et ma pean Skype sulgema ning minema oma laupäevase blogi postitust kirjutama. Nagu lubatud tol päeval, siis ongi seekordne postitus sellel teemal. Mis ma tol hilisõhtul ikka oma lahtise aknaga toas voodis teki all lesides tegin – lugesin järjekordset raamatut. Muide, mul on tunne, et ma olen naasmas oma lugemismellu, sest viimase nädalaga olen lugenud juba kaks raamatut ja kolmas on käsil.

Minu öökapi raamat tol õhtul oli “Pärast Sind” Jojo Moyese sulest. See oli sel hetkel nii haarav, et kui ma pooleli ta jätsin, et siiski oleks aeg magama minna, oli kell tiksunud neljapäeva – juba esimest tundi.

Too raamat oli figureerinud minu riiulis mitu kuud – ootasin õhinaga, et hind langeb, ent võta näpust – hind jäi endiseks. See on hitt, oli juba hitt enne ilmumist. Ma otsustasin lugeda Jojo Moyese raamatut ühtejärge kuniks ma tol samal õhtul avastasin, et umbes kuu aja pärast tuleb järgmine raamat taani keeles, seega kui ma neljapäeval olin raamatu “Pärast Sind” läbi lugenud, tõstsin need Jojo Moyese raamatud umbes viis raamatut edasi, et need ühte järge lugeda.

“Pärast Sind” raamatu puhul meeldib mulle selle eestikeelse versiooni kujundus. See on nii tõõmsameelne! Raamat seda ise ei ole – vähemalt kohati.

Kui ma hakkasin seda lugema, siis mulle tuli aimdus, et kusagilt ilmub üks inimene välja, kellest poldud teadlik, armastus ning et Lou endaga juhtub õnnetus. See oli igati lahe lugemine. Ma nautisin seda esimesest kuni viimase leheküljeni välja ning ma ei kahetsenud hetkegi, et ma seda lugema asusin, ehkki kiputakse ju ütlema, et teine osa ei ole kunagi nii hea kui esimene.

Raamatu lõpuosas ma hoidsin hinge kinni, sest ühel hetkel tundus see, et kui Louisaga sama asi juhtub kaks korda, oleks ta ikkagi väga haruldane juhus, ent see polnud ju siiski päris maailm, aga ikkagi – kaks korda samasse auku?

Tegelikult ootaksin ka kolmandat raamatut sellest sarjast.

Aga jah, kolmapäeval tellisin kaks raamatut Jojo Moyese sulest – The Horse Dancer (ilmub 1. juunil paberraamatul) ja Foreign Fruit (ilmub 21.juunil)

Lisa kommentaar

