Isikliku ilu edetabel, kohad 10-6

10. Ilusad mehed – Tihti pean kurvastama oma kaassoolasi sellega, et mulle sellised tuntud ka kuulsad ilueedid nagu Cristiano Ronaldo ja Strippar-Marco ei meeldi. Minus tekitavad nad oksetunnet. Ma ei saa ilma, et kui keegi lehvitab minu nina all nende pildiga, siis minul tekib kohutav tahtmine see pilt tükkideks rebida ning prügikasti visata. Eriti kehtib see Ronaldo kohta. Ma hiljuti ütlesin, et taani laulja Christopher on kole, mulle kohe ei meeldi teda vaadata, kuulamiseks kõlbab küll.

9. Ilusad väravavahid – mulle meeldib jalgpalli mängida ning minu lemmikud on need üheteistkümnedad – väravahid. Viimasel ajal on AGFi väravahile tekkinud uus soeng, mis talle ei sobi. Vähemalt minu meelest, ent see ei takista mind Leicesteri väravahti armastamast. Ta on nii ilus! Kasper Schmeichel on ka tänavune Inglismaa meister. Aastate eest kui ma hakkasin jalgpalli jälgima telerist, olin ma Rootsis ning juhuslikult sattusid mulle Serie A mängud. Üha enam meeldis neist Inter või tuntud ka kui Internationale ning nende mängija Fernando Totti, kes hiljuti sõlmis klubiga lepingu 24. hooajaks. Tol korral arvasin, et ta oli väravavaht.

8. Ilusad õlled – teatavsti olen ma nägija ning mulle meeldib hulkuda erinevates pubides ning mekkida ilusid õllesid. Kui ma mais Eestis käisin, jalutasime me Gerthiga ringi ja maitsesime õllesid. Mulle meeldis väga Eesti õlledest pilte teha. Nende kujundused on ilusad. Mulle meeldib alati kohalikke õllesid proovida ning Eesti ei ole erand. Kahjuks on neid raske välismaal hankida.

7. Ilusad puuviljad – mulle meeldivad puuviljad. Eriti punast värvi ning täiesti juhuslikult on nendeks maasikad. Otsin omale üks päev maasikaid, mida Kristian väga ei tahtnud. Pakkusin talle neid mitu korda. Üleüldse on punane minu värv. Kui ma mullu omale ämma juurest maasikataimi tõin, siis nendest on üks üleelanud talve. Õitseb praegu teine aias. Aga mulle meeldivad ka punapõsksed õunad ning banaanid. Neid söön ma tihti hommikul, sest see on hea kiire toit.

6. Ilusad paberid – alati on tore erinevaid ilusaid pabereid osta. Mulle meeldib kohutavalt pabereid ja muid asj kaunistada, eriti kui ma kirju kirjutan. Hiljuti kuulsin ma dequpaazist. Plaan on seda mõne aja pärast katsetada. Enne peaks ühte või teistpidi olemas olevad ära kasutama. Kas see annab isu kõik ära kasutada enne kui uut ostan? Hea küsimus!

Lisa kommentaar

