Vanem, paksem, targem

Vanem olen ma küll kui aastate eest ning seega ka targem ja loomulikult ka paksem või mina pigem kutsuks seda kogukamaks olemiseks. Põhjuseid on neis palju.

Vanem olemiseks piisab ju sellest, kui korra kellale pilk heita ning järgmisel hetkel sealt see mujale suunata ning siis uuesti kella vaadata. Võib olla, et möödunud on vaid sekundid, vahel kindlasti ka minutid või lausa tunnid. Seda vahest tundub keeruline ette kujutada, ent tõsi see on. Minu puhul on kõige lihtsamaks vananemise täitjaks raamatu lugemine õhtul enne magamajäämise eel. Kui ma alustan lugemist kella 22 paiku olen ma avastanud end raamatu viimast lehekülge keeramas kell 2 öösel, ehkki teadsin, et järgmisel hommikul tuli kell 5.30 ärgata. Raamatu lugemine on minu jaoks täis teadmishimu ja teadmisotsimisi.

Tarkus tuleb ju läbi raamatute ja oskuste, tegemiste ja kogemustega. Olen otsustanud, et teen põhikohaga treeneritööga lõpparve ning jätkan asendajana. Lihtsalt minusse jalgpalli tarkust ei tulnud. Ma tundsin, et jäin toppama. Minus on talenti ja vajalikku rahu, aga oskusi ehk jäi puudu. Mitte mulle ei meeldinuks edasi proovida. Ent mulle tundus targem otsus see katki jätta ning tegeleda millegagi, mis mulle naudingut pakub ning teenida omale lisa vaba aega. Sellest hakkas mul puudu jääma minu hobide kõrval. Ma tundsin sageli end loova inimesena, kellele sport oli meelelahutuseks. Pidin ju tegelikult loobuma ühest teatrigrupist, sest ma ei jõudnuks sinna jalgpalli tõttu. Sellised dilemmad on minu jaoks keerulised.

Paksem olen ma kui olin ma lapsena. Olen ka tüsedam kui neli aastat tagasi. Mulle on tulnud juurde musklimassi ja natukene apelsini nahka. Ent mulle see suurus enam ei loe. Mulle meeldib liikuda lühikesed kleidis ning selle all lühikesed püksid või retuusid. Viimati leidsin ma poest jalgratturi aluspüksid ning ma olen neist vaimustuses. Ostsin kolm paari, aga täna mõtlen, et neid võiks rohkem olla. Või tuleks tihedamini pesu pesta! Aga mul on viimase aasta jooksul olnud suur motivatsioonikriis. Ma pole end suutnud rattarajale vedada. Loodan endiselt end saada sellele geocachingu abil.

2 thoughts on “Vanem, paksem, targem

  1. Mina lähen rattaga sõitma, kui sina ka lähed! (Kas see motiveerib? Pärast räägime, kuhu kumbki sõitis)

Lisa kommentaar

