Hea kasvatusega mees

Milline mees on hea kasvatusega? Selles lähevad meie kõigi arvamused lahku, eriti kui üks hindab meeste juures üht ja teine teist. Mõtlesin siin, et see intrigeeriv pealkiri on piisavalt intrigeeriv.

Vaadates ringi oma meestutvusringkonnas, siis nende seas ei ole ühtegi puhtatõulist hea kasvatusega meest. Üks lonkab ühte jalga ja teine teist. Tegelikult peetakse sageli ju kõige parema kasvatusega meesteks mõne romantilise filmi peategelasi. Hollywoodis on neid kordades ja kordades.

Kui tihti leiame oma kodua nelja seina vahel mehe, kes kõike teeb? Hea kasvatusegs mees peaks ju koristama, nõusid pesema, pesu triikima ja vähemalt prügigi välja konteinerisse viima. Tõske käsi püsti, kel on kodus isandolend, kes kõiki neid teeb või siis vaid pooli.

Minu parima kasvatusega mees maksab nurinata poearved ning sageli ka siis kui ma omale sukkpükse, leggingsid ja muid naiselikke asju ostan. Ta tunneb kohustust. Kui ma vahel julgen küsida, et kas ma maksan ise arve, eriti kui 80% kassalindil olevast on minu kaup. Saan vastu pisut süüdistava kommentaari.

Aga see-eest nõusid ta ei pese, selleks on nõudepesumasin või siis kui see katki läheb, siis hakkan mina seda rolli täitma. Tolmuimemisest vabanemiseks muretses ta omale koju roboti.

Üldiselt ma ei kurda, mul pole selle vastu midagi, et ta kodus kodustest töödest viilib. Vahel on mul küll tunne, et ma palkan omale koristaja, ent kui koristama hakkan ja sellega ühel pool on, on mul hea olla. Olen raamatu läbi kuulanud või järjekordse episoodi oms filmist vaadanud. Teatavasti on see minu jaoks väga uudne tegevus. Hetkel rullib mu ekraani üha sagedamini “Orphan Black”.

Aga mida teha ideaalse mehega? Naisena hakkab mul kindlasti igav ning ma hakkan tegelema raha kulutamisega, iluprotseduuridega. Ma usun, et minu raamaturiiulid jäävad väiksemaks.

Kas tahta ideaalset meest. Ma endiselt eelistan enda oma, kellel on head ja vead. Nende vigadega olen ma harjunud ning need on minu jaoks parimad. Kuna me mõlemad oleme seisukohal, et me pole normaalsed ning meil on omad “haigused”, siis miks nendega koos mitte edasi elada.

Oled Sa käinud poes, kus mees laob toidu kassalindile, sest naine ei saa sellega hakkama või kassalindilt hiljem kotti. Meil on see sagedane, aga see on seetõttu, et temal on oma süsteem ja minul oma süsteem. Kui me tuleme aga õllejoomise juurde, siis olen see mina, kes riidleb.

Lisa kommentaar

