Vee peal

Kas on võimalik olla vee peal? Kas on võimalik jalutada vee peal? “Jah” saab kindlasti vastata esimesele küsimusele, teisele mõeldes, aga kui konksuga vastata, siis kindlasti, selleks on veeharjadel kõikuv paat.

Viimane kord kui ma Kopenhaagenis käisin, sõitsin ma sinna bussiga 888, mis sõidab Aarhusi sadamasse ning seejärel sealt laevale või katamaraanile ning maabub Zealandil Sjællands Odde sadamas.

Kui ma esimest korda Taani tulin, siis sõitsin lennujaamast siia sama bussiliiniga. Tookord oli teine laev, ent tunne oli nagu tavaliselt – ma armastan merd ja seilata. Kõlas justkui, et ma olen korduvalt Taani tulnud, ei, aga ikka ükskord, ent ma käin aeg-ajalt reisimas.

Omal ajal Epinionis töötades tegime me mystery shopping reise pidevalt liiniga 888 Aarhusi ja Kopenhaageni vahel, mõned korras ka Herningist Aalborgi ning Kopenhaagenist Rønnesse, Bornholmile, mis on tuntud ka kui päikesepaiste saar.

Minu elu kõige jubedam reis laevaga ongi üks viimastest kordadest kui ma Rønnest Kopenhaagenisse suundusin. Laev seilab liinil Ystad (Rootsi) ja Rønne ning tol päeval oli hästi vihmane ning lained oli kõrged ning tegemist oli tõeliselt jubedalt kõikuva laevaga. Mul polnud nii halb olla varem olnud, kui sel päeval. Ma olin söönud korralikult, et reis bussiga üle elada ning tagasi teelgi sõin, ent ei pidanuks seda tegema, sest kui me natukeseks avamerele sattusime, siis hakkad laeva korralikult kõikuma ning mul tuli leida oksekott. Ja see sai korralikult täis.

Järgnev osa reisist, kui me olime Rootsi pinnal, möödus rahulikult. Ja sealt edasi üle silla Zealandile ning sealt Taani. Igatahes kui ma tagasi Aarhusi jõudsin, lesisin ma järgneva päeva voodil, et oma energiavarusid koguda.

Tegelikult meeldib mulle ka vee peal olla. Kolm liitrit vett päevas pole paha! Või on? Vesi on tervisele kasulik, eriti sellise palavusega, mis väljas möllab ning elutoast-köögist eemale peletab.

 

2 thoughts on “Vee peal

  1. Olin pealkirja lugedes täiesti kindel, et kirjutad Ruitlase raamatust. Lugesin selle ise veidi aega tagasi läbi ja meeldis.

Lisa kommentaar

