Ära võetud

Umbes kolme nädala eest jõudsin otsusele, et nüüd aitab sellest jalgpallitreeneri rollist. Mitte, et see mulle ei meeldinud, ent mulle ei meeldinud see mull, mis selle ümber oli. Ma ei saanud infot, minu kaastreener oli pidevalt ära ning tagatipuks ma ootasin aega, mil kalendris enam teisipäeva ei eksisteeri.

Ühesõnaga – kui selline tunne juba peale tuleb, siis tuleb otsus teha. Tegin ning ma olen selle üle uhke. Ma hakkan kindlasti neid lapsi igatsema, ent minu enesetunne ja vaimne olek on ikka tähtsamad.

Sageli pidin ma leidma end olukorras, et tahtnuks ületunde tööl teha, ent paraku ei saanud ma seda, sest ma pidin jalgpallitrenni jõudma.

Hetkel olen ma ka juhatuses, ent sealt on mul ka plaan välja astuda. Uus üldkoosolek on hilissügisel. Selleni teen ma seda mängu kaasa, ent seejärel lõpetan.

Tegelikult olin ma ka pidevalt kimpus tundega, et ma ei arene. Ma üritasin teisi treenereid vaadata, lehitsesin võimalusi, et leida mõni kursus, ent kõik tahtsid raha ning nädalavahetusi. Kursuste juures on kõige naljakam see, et neid kõiki peetakse nädalavahetustel. Kas just kõiki – täna õhtul on näiteks kergejõustikutkohtuniku koolitus. Tasuta. Sellest tulevikus.

Kui ma 2014 alustasin selles treenerimullis, oli kõik lootustandev. Tundis, et mul on olemas tugi ning inimesed ümberringi, sama kehtis ka kevadhooajal 2015, ent sügishooaeg muutus täiesti kaootiliseks – klubi vahetus. Eelkõige formaalse poole pealt – nimi ja juhatus. Nii ühed kui ka teised inimesed – lootust oli millelegi uuele.

Aprillis proovisin ma korra ka fitnessijalgpalli. Ent siis tulid neljapäevad täis üritusi ja tegevusi ning ma otsustasin, et ma ei lähe. Siiamaani ei ole tagasi läinud. Miskit on mäda, sest ma ei tundnud sellest naudingut – alati kui miski ala väga huvi pakub, siis tuntakse naudingut, aga sel puhul mitte.

Ausalt öeldes olen ma kiiganud käsipallifitnessi poole. Eriti pärast…Uups, see on homse postituse teema.

Lisa kommentaar

