Vabatahtlikult

Mulle meeldib ikka ja jälle olla ühes või teises ettevõtmises vabatahtlik. Sedapuhku langes valik üritusele nimega “Sommerbold” (Suvepall), mis on tänavuse suure spordisuve esimese ürituse jalgpalli EMi kajastamine ja toimetamine Aarhusis. Selle taga seisab Taani telekanal TV2.

Mõtlesin, et mis mul ikka õhtuti teha on, kui õues suur suvi on ning mulle meeldib jalgpalli vaadata – loomulikult olla jalgpalliürituse vabatahtlik!

Täna oli turniiri neljas päev kolme kesise mänguga – Hispaania vs. Tsehhi, Rootsi vs. Iirimaa ning Itaalia vs. Belgia – esimeses mängus hoidsin ma pöialt kohtunikele, et nad ikka ilusti ja ausalt seda mängu vilistaksid, teised mängus olid minu pöidlad pihus rohesärklastele iirlastele ning viimases mängus Itaaliale – see uhke riik. Tegelikult on Itaalia teine riik Saksamaa kõrval, kellele loodan turniirivõitu.

Kuumalaine ja ilus ilm on jätnud meid. Väljas on olnud selline väga veider ilm ning seda oli näha ka publiku pealt, ent ürituse jooksul ei näinud ma tilkagi vihma vaid enne kella kolme paiku, mil ma suundusin töölt kesklinna. Olin meeltesegaduses sunnitud lausa oma vihmakeebi kotist välja pakkima.

Tavaliselt ma seda ju ei tee. Lisaks ma alustasin ka erootilise sarja “Calendar Girl” kuulamist. Sedagi pole ma varem teinud. Mõtlesin, et näe lühikesed 4-tunnised raamatud, miks mitte.

Vabatahtlikuks on ju tore olla. Meil on vahvad inimesed koos nii noored kui ka vanad ning vabatahtlike pealik on megalahe energiline 40ndates naisterahvas. Meid mittetaanlasi oli täna kolm, lisaks siis 5 taanlast. Rumeenia noormees rääkis taanikeelt, ent neiu, kelle päritolu maaks kahtlustan olema India, vaid inglise keelt. Vahet pole – meil oli lõbus.

Kuna rahvast polnud väga palju, oli meil lahedam olemine. Avasime laudcurlingu mängu ning lapsed said paf-jalgpalli mängida, lisaks tavajalgpall ning suured mängud suurel ekraanil.

Kell üheksa sai pillid kokku pakitud ning kodu poole liigutud. Suurel ekraanil algas samal ajal jalgpallimäng, mida ma mõtlesin, et kodus kaen, ent läks teisiti – ma jälgin tulemust mobiilis.

Ma loodan, et minu toimekasse neljapäeva mahub suurel ekraanil Saksamaa mäng. Lisaks kutsuti mind pubisse Inglismaa-Walesi mängu vaatama. Ja mul on sõbrannadeit – me lähme kinno filmi “Mina enne sind” vaatama.

***

Kui ma aga koju jõudsin, siis avastasin oma postkastist kaks toredat üllatust – Diana kaart Luss’ linnast Shotimaal ning Katrini poolt saadetud hulk salvrätikuid. Pagan küll, et minu paberiladu on nii suur – lausa innustab pikki kirju kirjutama, et need kiiremini ühele poole saaks!

Lisa kommentaar

