Suvest

Vaatan aknast välja ja mida ma näen – pilved on taeva katnud, päikese pagema sundinud ning õues on üsnagi inimlik temperatuur. Sama kehtib ka tubade kohta, mis jäävad maja taha – neid on nii hea olla. Ühesõnaga on head ööund oodata.

Suvi on saabumas ning suveksi on plaanid tehtud. Mõned väiksemad ja loomulikult mõned suuremadki plaanid. Millised neid on märkimisväärsemad, seda on ju suhteliselt keeruline otsustada, aga alustame algusest.

Lugemine: Sellest ma räägin ju üsna tihti palju ma loen ja palju ma ei loe – selle suve plaan on pühenduda ühele kohalikule kirjanikule Elsebeth Egholm‘ile, keda paraku pole veel eesti keelde tõlgitud ning teades eesti kultuuritegelaste huvi skandinaavia krimide, või üldse krimide vastu, siis see vist ei ole ka tõenäoline. Muide, kui ma mais Eestis käisin, imestasin, et kõigest number 2 raamat sarjast “Osakond Q” oli eesti keeles ilmunud kui kinos oli juba kolmas film. Mõtlesin, et ma võiks ju end välja andvale kirjastusele pakkuda tõlkijaks, ent siis leidsin, et mul pole selleks vast nii palju energiat muu kirjanduse kõrval. Lisaks on plaanis kuulata ka mõnda raamatut – arvatavasti sarjast Calendar Girl ning lugeda vähemalt üht e-raamatut.

Kirjutada tuleb ju ikka ka! Minu kirjasõbrad oodavad pingsalt vastust, et samapingsalt ise kiri saata. Mõned neist on suve lähenedes aktiveerunud ning meie kirjavahetus on sagenenud.

Päevitama peab ka! Meie esimese sats suve juuni alguses on möödas ning ma pole enam see luik, kes ma olin enne, ma olen ilusti pruuniks muutunud. Ühel päeval olin tegelikult ka vähk nii, et kui koju tulin, siis pidin ma otsima omale ka päevitusjärgse kreemi. Paar päeva võttis aega, et see punetus maha saada. Hetkel pole ma veel kooruma hakanud ning plaan on jälle kui võimalus avaneb, rõdul istuda ja ilma nautida.

Vabatahtlikuks olemine kuulub ka suve juurde. Hetkel on käsil kaks projekti, pole üllatuslik kui neile mõni juurde tuleb. Suvel on päevad pikad ning energiat ka rohkem.

Puhkamist ei tohi unustada! Suveks on ka selle jaoks suured plaanid.

Lisa kommentaar

