1000 punktikest

…või siis natukene vähem.

Hetki eilsest päevast:

  • Orange Is The New Black

Lõpuks! Kui ma mullu suvel olin viimase osa vaadanud, teadsin et tulekul on uus hooaeg. Palju ei kulunud aega selleks. Vahepeal olen ma jõudnud raamatu läbi lugeda, mis erineb seriaalist nagu öö päevast. Vähemalt esimene osa neljandast hooajast on nähtud.

  • Koit Toome

Vahelduseks kuulasin ma tema laule – hilisemat “Paradiisiliival” ja vanemat “Legend“. Ikka ja jälle leian ma end kuulamas laulu “Sa ju tead“. See laul toob mulle kananaha ihule – lihtsalt nii hea!

  • Alustasin ettevalmistusega blogimisvõistluse Grande Finale postituseks

Eelmisel nädalal tekkis mul uitmõte, et meie kahe finalistiga võiks teha intervjuu ja küsijateks võistluse jälgijad ja kaasosalised. Lõpptulemus ilmub 23. juunil.

  • Vabatahtlikult vihmas

Meie ilmataat ei ole just lahke sooja ja päikeselise ilmaga. Eile ladistas terve meie “vahetuse” ja me võisime juba kell 19.30 koju minna, tavapärase 21.00 asemel. Enamuse ajast veetsin ma meie “kuuris” ja valvasin. Valvamise juures oli kaaslaseks minu hea raamat. Hetkel Laura Lippman’i teos “I’d Know You Anywhere”.

  • Suvest sügisesse

Kui ma eile tööle läksin, kandsin seelikut. Mõnus hommik oli. Kui ma koju suundusin, siis panin ma endale juba kaasa võetud retuusid jalga. Koju läksin ma kummikute järgi, sest see tundus mulle kõige mõistlikum jalanõu sellise vihmase ilmaga. Hiljem kookisin seljakotist välja ka vihmakeebi. Muidugi vabatahtliku platsile naastes pakuti mulle ka Carlsbergi oma, ent ma eelistan enda oma. See oli mõnusam!

  • 50 lehekülge

Oma vahetuse jooksul lugesin ma 50 toredat lehekülge raamatust. Õhtul lugesin veel 50 unerohuks!

  • Avastasin uue teraapia

Vihmateraapia! Minu meelest on mõnus kuulata “kuuri” katusele langevaid vihmapiisku. Ja õhtul kui need pärast pikka päeva päeva sind sügavasse ja imelisse unne suigutavad. Oeh, mulle väga meeldivad need kummikuilmad. Kes tuleb minuga porilompidesse hüppama ja end lapsena tundma?

 

Lisa kommentaar

