Rahutud sõrmed

Eile kurtis üks meie blogivõistluse jälgija, et me oleme kohe peale võistlust laisaks läinud ning ei kipu kirjutama. Ma otsustasin omale kümnepäevase puhkuse võtta, ent mu näpud kohe sügelevad kirjutama. Hea on see, et ei pe tähemärke lugema ning ka meeles pidama, et iga päev tuleb postitada.

Nüüd kui võistlus on läbi, on mul tulnud hulk ideid, millest kirjutada. Mulle meeldis kobrulehe mõte, et võiks ühe faili nende tarbeks teha. Ma usun, et ajutiselt ma seda kasutan end pikemas perspektiivis pigem mitte. Seega post-it on minu hea sõber või märkmik, kuhu ma muid mõtteid üles kirjutan.

Minu nädalavahetus on olnud suhteliselt tegus. Veetsime suvist perekondlikku nädalavahetust suvilas. Meil on see tuntud kui jõululõuna. Sellest on kindlasti varem juttu olnud, aga tuleb ikka ja jälle – kõik erineb ju kord korralt. Seda selgi aastal.

Sain kinnitust, et me oleme erinevad. Jutt on pisut poliitilisem, sest me arutlesime pikalt kodakondsuse testi üle – erinevused minu tehtud testiga detsembris ning nüüd juunis oli päris suur. Mis ma sellest arvan?

Ühendkuningriigi lahkumine EList kütab kirgi. Vahest jõuan ka sellest rääkida. See on põnev teema, sest selle päris lahkumise päevani on vaid kaks aastat.

Hetkel suundun ma raamatut lugema või kirja kirjutama, sest suht rahutu on meel. Juttu tuleb minu viimati loetud Laura Lippmani raamatust, mis mõtteid see tekitas minus. Ja siis kindlasti veel neli Jojo Moyese raamatut ühte jutti. Tänasin vaikselt meie kirjandushuvilisi, et nad augustisse ei valinud “Raudrästiku aega” – ma kahtlen, kas ma selleks ajaks oma krimiseeria saan loetud, mis on selleks suveks plaanitud. Sellest tuleb ka kindlasti suurem hulk postitusi.

Lähiaja ostunimekirjas on ka hulk raamatuid.

Mul on vist siin kasulik lõpetada see postitus, et teile ka üllatusi jätkuks.

Lisa kommentaar

