Kohalikud uudised

Mitu päeva olen ma looduses ringi käinud ning lõhnasid nuusutanud. Üldjuhul on mul nina kinni, ent juba mitu päeva olen ma hommikul vara tundnud mõnusalt lõhnavat metsroosi. Neid võib siin linnas kohata kõikjal. Sageli on hetkid metsroosidest tehtud – eriti neist punastest.

Teine lõhn, mida ma jumaldanud olen, on pärn. See, et ma selle lahenduseni jõudsin, on võtnud üsna kaua aega. Mõtlesin, et ikka ja jälle on see nii oivaline (ent mitte koivaline), aga ei suutnud meenutada, mis ja kus. Ühel hetkel süttis pirn mu imepisikeses ajusopis ja ma teadsin, et see on pärn. Paraku on pärn siin pigem pargipuu ning kohtan neid enamasti kesklinnas, seega õisi korjama ei hakka, et teed teha. Seda võite teie minu eest teha ning mulle saata, iseasi on kas ma seda tee jaoks tarvitan, ehk ikka pigem lõhnastuse eesmärgil.

Täna tundsin, et meie kevadkünd on muutumas suvekünniks, igatahes meie äärelinna elamurajoonis oli tunda vänget sõnnikuhaisu ühel hetkel. Õnneks sai mu nina seda üsna lühidalt nautida, enne kui lõhnataju sulgus. Mulle see lausa meeldib!

Lisa kommentaar

