Kumm on seks

Oli see 2011 aasta või hiljem, mil oli eelmine “Kumm on seks” kampaania. Toona sai osaletud juhuslikult ühes facebooki mängus ning oh, sa imet – ma sain portsjoni meeste aluspükse auhinnaks. Muide meie peres on need endiselt hinnatud, sest materjal oli ülihea ning väidetavalt pole ka auke sisse tulnud. Nahk pidi neid väga hästi hingama – ühesõnaga mees ei pea endiselt muretsema uusi aluspükse.

Tänavu on uus kampaania. Kui ma eile koju sõitsin ning facebooki lehitsesin, jäi mulle see uus kampaania silma. “Räägi asjast õigel hetkel” ning siis kaks meessoost isikut pildil ning mul oli selge pilt – rohkem keskendutakse HIV-viirusele.

Kui ma hiljem facebooki lehitsema hakkasin, siis tulid sealt juba homofoobid ning homo-süüdistused ning mul tekkis tunne, et inimesed ei ole plakatisse ning teemasse süvenenud. HIV ei kkummonseksüsi vanust ega sugu ning pealegi sa võid olla kandja, ilma et sa teaksid.

Meedias on ju räägitud paljudest tuntud inimestest – eesotsas Chalie Sheeniga, kes on haigusesse nakatunud ning seda edasi andnud teistele, kas pahatahtlikult või heatahtlikud.

Ja ometi on paare, nimelt geipaare, kes ühel hetkel otsustavad, et nüüd tuleb leida omale vastassoost partner ning järglasi saada – aga kui siis haigus on, on ju kole paha, või mis?

Üldse on ju tark mõte kanda kondoomi rahakoti vahel või kindlas kohas enesega kaasas. Kui ma olin hilisteismeline, oli mul avameelne vestlus ühe täiskasvanud tuttavaga ning ta soovitas mul kaasas kanda seda, kes teab, kuna seda vaja läheb. Olgugi, kas mul on huvi seksi vastu või mitte, ehkki on keegi, kes laenata soovib.

Mõne nädala eest käisin ma apteegis omale beebiplaastreid ostmas ning armas kaasa arvas, et ma peaksin ka paki kondoome ostma. Püüdsin leida siis sealt selle õige suuruse, ent see tundus keeruline. Viimane kord kui ma kondoome ostsin, siis oli seal seinal olemas ka “ostmisjuhend”, milline on paslik või milline mitte. Apteegitädi mind ka väga aidata ei osanud, ent loodetavasti ostsin ma need õiged.

Ma arvan, et ma lõpetan siinkohal enda isikliku kondoomikasutuse teema, sest see võib muutuda liialt isiklikuks.

Ent see, mida ma öelda tahtsin sellega on, et kondoomide kasutamine on täiesti normaalne, ka püsisuhtes.

Tulles tagasi selle reklaami juurde, siis tegelikult on vahest geipaarid just kõige ettevaatlikumad, mis puudutab erinevaid suguhaigusi ning nende ülekandmist teistele. Olen sageli kuulnud juhtumeid ööklubidest, kus noored veavad üks teist koju ning siis on äktsion ning tagajärjeks soovimatu rasedus või soovimatu haigus.

Vahel näib, et tänapäeva inimesed ei loe ridade vahelt. Sageli on plakatitel ja postritel erinevad tagamõtted ning ridadevahelt mõtted. Ehk kui otse ei hakka hammas peale, siis ringiga ikka.

 

 

Lisa kommentaar

