Samal lainel

Kui ma eilses postituses rääkisin meie postifirma headest külgedest, siis jätkan ma hetkel natukene samal liinil. Post a Letter üritusest olen ma varem kirjutanud – meeleolu on üdini kiri ning kõik kirjutavad rõõmsalt kirju. Varsti – augustis on jälle, ent seekord jääb mul minek ära.

Sellest on kahju, aga paraku minu põhimõtted siin elus ei haaku sellise suhtumisega.

Eelmisel nädalal vallutas kõikide muude teemade seas ka, et üks Aarhusi restoran-kohviku kohta tehti politseile avaldus. Kohvikuks osutus Cafe Smagsløs. See sama kohvik, kus me neid toredaid kirju kirjutamine.

Miks kohe politseisse? Viimase kuu aja jooksul on kohviku kööki külastanud tervisekontroll ning kõigil kolmel korral on antud neile kurb smiley ning tehtud ettekirjutus ja trahv. Nimelt nende köögis polnud asjad korras – toore kana temperatuur oli 16 kraadi, pannkoogitaigen, munavalge ja peekon oli säilitatud 15 kraadi sooja juures – kõlab ju väga kriminaalselt.

Kas ma pean sellist kohta sponsoreerima ning külastama – Ei.

Alljärgneva kommentaari kirjutasin ma ürituse facebooki lehele: Mul on kahju, aga minu põhimõtted võidavad ning ma ei tule teie üritusele kuniks teil toimuvad need Smagsløs. Minu meelest ei pea ma jätma raha toidukohta, kes ei hooli teise inimese tervisest. Ma pöördun tagasi, kui teil toimuvad need mujal. See raha, mille ma jätan kohvikusse, kulutan ma postmarkide ostmisele.

On mul õigus?

‘Smagsløs’ tähendab eesti keeles ‘maitsetu’.

Lisa kommentaar

