Risti ja põiki

Neljapäeva õhtul veetsin ma aega oma kaamera laadija otsimisega – polnud seda aprillist alates kasutanud ning kuna ma unustasin kaamera kuu aja eest suvilasse, siis ei läinud seda ju vaja. Mõtlesin, et võiks selle üles otsida siiski ning kaasa võtta ja pildistada – seda imelist suve, mis saabunud. 

Paraku möödus otsimine tulutult – laadijat ma ei leidnud ning arvasin, et see on kindlasti siiski siis kotis, ehkki ma mäletasin, et polnud.

Selle suure otsimise käigus leidsin ma aga hoopiski  hulk eestikeelseid ristsõnu ning mulle meenus minu armastus ristsõnade vastu. Taani omad käivad veel endiselt üle jõu, ehkki ma ikka ringi reisides neid ostan – küll Kristian neid lahendada aitab.

Nüüd leides need ristsõnad, otsustasin ühe endaga suvilasse kaasa võtta, sest kui ilus ilm on, saab päikese käes lesida ning päevitada ning kuna seltskond kõrval, siis raamatut ei saa lugeda, ent ristsõna lahendada küll. 

Mõeldud-tehtud! Kui ma ristsõnaga istusin siis ma imestasin, et ma olen väga rooste läinud. Mitte kuidagi ei suutnud sõnu ja asju meenutada, kõik tuli ikka taani keelew meelde ning need ristsõna tüübid – ma ei mäletanud üht ega teist. Pagan, ma vist pean nüüd neile natukene rohkem tähelepanu siiski pühendama.

Lahendasin Sudokud selles kogumikus, ent ma ei viitsinud nii sügavalt selle üle mõelda ning keerasin lehe, et sõnu otsida, arvas Kristian, et ma olen rumal – jätan Sudoku lahendamise pooleleli. Käskisin tal selle ära lahendada – ta mainis, et ta pole neid viis aastat lahendanud. Nii, et lapsel oli natukene toimetamist.

Mõnus tunne oli neid lahendada 😉

Lisa kommentaar

