Suguvõsakokkutulek

Möödunud nädalal sain ma facebookis kutse suguvõsakokkutulekule, mis toimus kolm päeva hiljem, laupäeval. Ma julgesin kirjutada facebookis siis ürituse lehele kommentaari “Et kolm päeva on lühike etteteatamine”. Millele sain omakorda vastuse, et “Ma ju andsin juba aprillis teada, et üritus toimub juulis ja palusin seda edastada sugulastele, kes kellega kohtub. Pealegi ilmus see üritus juba juuli algul facebookis.”

No ja, elaksin ma Eestis, siis see kolm päeva on täitsa OK etteteatamine, aga kui elada välismaal, siis ega ikka mitte. Ka juuli algus ei päästnuks.

Meil on tööl suvepuhkuste periood ja neil, kes tööl on, on kiire, lisaks sellele, et meil on päevaplaanid, mis tuleb täita, on meil ka uued inimesed, suvised asendajad, kellega tuleb maid jagada ja koos töötada – vaba päeva pole teps mitte lihtne saada.

Tegelikult olid mul ka muud plaanid – äia 65. juubel, seega poleks see eriti välja mänginud – kui just mitte aprillis poleks teada saanud – küll ma siis oleksin lahenduse leidnud.

Vestlesin täna emaga ja sain teada, et ta oli seal käinud ning väga lühidalt, ent selle aja jooksul olla talt küsitud, et kas ma ei tulegi. Ma mõtlesin, et inimestel on ikka natukene lühikesed juhtmed – ma nalja pärast ei kisanud facebuukis.

Teine inimene oli siis tõdenud, et oleks mulle ikka aprillis pidanud teada andma. Õige! Siis ehk oleks miskit välja mõelnud.

Mul on ikka vahel tunne, et eestlastel on arusaam, et välismaal elavad inimesed on rikkad ning tulevad sõrmenipsutamise peale kohale. Nii see asi ikka ei ole – 100€ vs 1000€ – see on hinnavahe 2 kuud enne ja 3 päeva enne.

Lisa kommentaar

