2 kollast versus 1 roosa

Meie ühine sportslasvaim Kristianiga on endiselt toimiv ning endiselt võtame teineteise üle mõõtu golfis. Tegu on ju džentelmenide spordialaga ning see on üsna uhke ning nõuab ikka korralikult energiat ning lihasmassi.

Mõni päev tagasi hakkasin ma juurdlema selle üle, kas golf on ikkagi kallim kui tavaline treeningsaal? Tõesti, varustus maksab, ent sellel tasemel, kus meie oleme, on see ühekordne väljaminek. Kord aastas ostame me kotitäie tee’sid, mida jätkub aastateks ja hulga palle, mida jätkub ka mitmeks aastaks, kui neid võssa ei kaota.

Selles osas oleme me vahest ehk meistrid. Mullu hilissügisel otsustasime, et me ostame värvilised pallid valgete asemel, sest neid kippusime me kaotama. Mõeldud-tehtud – sai soetatud kollased ja roosad golfipallid. Mina neiuna valisin roosa ning Kristian otsustas kasutada kollaseid. Mõlemal korral, kui ta kollasega alustas, kadus see ilusti rohu sisse ära. Me imestasime selle üle, et need kollased niimoodi ära võivad kaduda. Oma roosa palli kaotasin ma viimasel augul – lahti lüües lendas see nõgestesse ning Kristian arvas, et ma ei peaks seda otsima minema, ehkki  ma tahtsin. Lisaks hakkas meid aeg ka takka sundima, sest me pidime veel kinno jõudma samal õhtul.

Meie pakett klubi juures on Pay&Play ning aastas maksab see 2000 DKK – üks kord mängida maksab 200 DKK, seega 11 kord on tasuta – reaalselt varem, sest pallid driving ranges maksavad ka. Kui vaadata tavalist spordiklubi, siis seal on igakuine makse 199 DDK, mis 10 kuu peale maksab sama. 

Igatahes olen avastanud, et golf nõuab muskleid ning osavust end õige aegselt pöörata-keerata. Musklitega pole probleeme – need kasvavad ning ma mõtlesin, et hakkan siin enda lõbus ka 10 minutilist kodutreeningut tegema (ja, sellest on korduvalt juttu olnud), aga seekord on tahtejõud selleks olemas. Eile jäid mul aga rinnad servimise ajal ette, sest ma oli paarist nipist kuulnud, mida pidin proovima ning need töötasid.

Meie golfirajale on ka ilmunud väga lahedad sildid – võrdlused ühe ja teise asja vahel ning need olid väga terava toonilised, aga see-eest huvitavad lugeda.

Lisa kommentaar

