Nädala jagu päevi 31

Viimase poole aasta jooksul olen kippunud oma uutele kirjasõpradele kirjutama, et olen 31, ajades seda pidevalt sassi kuupäevaga – nüüd on see täitsa ametlik – 31 nagu vits vette.

Sünnipäev möödus vaikses koduses miljöös – eriti kuna oli pühapäev, polnud mul suurt isu linna minna. Miskil hetkel oli juttu, et me saame Ajmali ja Johniga kokku, ent see siiski ei saanud teoks. Pole hullu! Veetsin siis selle asemel terve päeva voodil lesides ja raamatut lugedes, vahepeal sirvisin ka facebookis toimuvat ja lugesin edasi. Täitsa ideaalne päev, kas pole.

Selle esimese nädala jooksul olen ma vaid targemaks saanud ja plaanin veelgi targemaks saada järgnevate päevade ja kuude jooksul.

Lisa kommentaar

