Eks ikka kurg toob lapsi

Täna otsustasin töölt koju saamiseks kasutada teist teekonda. Ma sõitsin bussiga 1a ja mõtlesin oma vahepeatusele lähenedes, sest see buss minuni otse ei sõida ja peab ümber istuma bussile 14, et ah, mis siin ikka – sõidan teisele poole viadukti ning jalutan koju. Tulingi siis rõõmsalt koju, kohates teel rongi, nähes valmivaid vaarikaid ja arooniad ning nautisin seda vihmaeelset ilma. Vähemalt, siis andis märku, et ruttu koju, vihm on teel. Kesklinna poole vaadates oli see mattunud vihma – suhteliselt hall ja nähtamatu oli teine – ma elan künka otsas. Mägesid ju Taanis pole.

Meie punastest tellistest majade vahele jõudes jäi mulle silma kurg sinine lint kaelas. Mullu või oli see aasta varem, kui ma nägin kurge viadukti lähistel. Vanasti näidati perelisa saabumist tõstes väravasse kure, tänapäeval on selleks facebook.

Kas facebook toob nüüd lapsi?

Mõne aja eest, kui me suvel perekondlikku jõululõunat pidasime, tuli jutuks mehe noorima õega laste eksponeerimine sotsiaalmeedias. Tema lapsed facebooki ei tule enne kui nad on 18 ja ise otsustavad, sest facebookis ei ole nii lihtsalt võimalik keelata teistel üksteise pilte näha ning lastel peab olema õigus ise otsustada, kas nad tahavad või ei. Korduvalt on ta palunud tuttavatel-sugulastel pilte maha võtta – mõni on nurisenud, aga seda siiski teinud. Mulle tema mõtteviis meeldib.

Ma ei tea, kas ma olen nüüd kade, aga ma vahel vaatan neid ilusate suurte kõhtudega neide-naisi facebookis ning tunnen, et tja, kes keda üla trumpab. Beebipildid – kelle nunnumeeter lakke läheb.

Mõni päev üllatas mind üks taani keele kursusekaaslane pildiga oma 8kuusest tütrest – rasedusest polnud ühtegi, ja voila – printsess ilmus ühtäkki välja!

Mulle meeldis täna nähtud Kristiina Ehini lapsepilt – kolm kätt hoiavad üksteisel käest kinni – see oli nii liigutav ning väga osavalt edastatud sõnumiga pilt.

Selle idee varastaks ka ise – kui kord aeg sinnamaale jõuab. Oh, ei, see ei juhtu lähimal ajal – enne tuleb võita miljon…Tegelikult meie prioriteet on oma kodu ja siis hakkame lastest ja koduloomadest rääkima.

Lisa kommentaar

