Üks samm lähemal

Raske on puhkuseplaane sättida erinevate kursuste ja muude asjadega, mida oled igatsenud ning ühtäkki on käega katsutavad. Kui kevadel panime paika, et augusti keskel lähme nädalaks Prahasse, polnud mul aimu, et satun kaua igatsetud kergejõustiku kohtuniku karussellile.

Kuniks meil polnud paigas, kas lendame või sõidame mööda maad Prahasse, ei olnud mul aimu, kas saan osaleda kahel viimasel kohtuniku-kursuse osal: jooksualad ning heitealad. Ilmnes, et lendame, seeg sain ühel osaleda – heitealad. 

Kui ma Eestis toimetasin kohtunikuna, siis olid minu aladeks peamiselt jooksualad ning selle ma saan õnneks lihtsamini tehtud – loen materjali läbi ning vastan küsimustele.

Seega kolme kohtuniku kategooriast on veel puudu üks – jooksualade test.

Sel nädalavahetusel toimuvatel Taani meistrivõistlusel olen ma toimetamas kohtunikuna ning kahe päeva jooksul olen ma kolmel erineval heitealal – odavise, vasaraheide ning kettaheide. Õnneks või õnnetuseks, olen vasaraheites mõõdulindi hoidja ning kahel teisel olen ma markeerija – ehk minu täppissilm otsustab, kust tulemust mõõdetakse.

Ootan põnevusega.

Eile kursuse raames staadionil jalutades ja vana aegu meenutades oli nii hea tunne, justkui vasikas uues aias. 

Kui ma Lionis sellest rääkisin, siis selgus, et Bjarne on olnud mitmel korral kergejõustiku võistlusel abimeheks. Tegu on peaaaegu pimeda meesterahvaga. Ehk saame ta suvel ka EMACSile appi. Samal ajal kui ma sellest rääkisin ja jutustasin sattusin, sattusin neiu Rikke vaimustusse ning ütles, et see on lahe ning arvas, et Lionis baarman Lloyd võiks ka sellele mõelda. Ta lubas.

Bjarne küsis, et mis mul suured plaanid on sellega tulevikus. Ausalt, ma ei välista, et ma kandideerin Tokyosse vabatahtlikuks.

Minu Praha reisist saab lugeda mõne päeva jooksul. Selleski tulebki juttu spordist.

Lisa kommentaar

