Festival 2016 on läbi!

Augusti lõpus- septembrinalguses toimub Aarhusis igal aastal festival, mis kestab kümme päeva ning lisaks ka mitteametlik avamine neljapäeval.

Tänavu polnud mul algselt plaanis end festivalile vabatahtlikuks kirja panna, sest mõeldes sellele, et ma tulen just puhkuselt ning sulandun rütmi, ei tahtnud see kuidagi sobida. 

Olles näinud korduvalt, et üks või teine tuttav postitab linki, et festival otsib vabatahtlikke, otssstasin ma sellele klikkata ning sellest päevast, kuni päevani, mil ma meili saatsin, kulus veel kaks nädalat.

Tänavune festival toimus uue direktori käe all ning see tõi ka uued tuuled. Esmakordselt kasutati festivalil vabatahtlikke, kes üht või teist teeks ning minul oli au olla “uurija”. Täpsemaks ülesandeks oli erinevate ürituste külastamine ning nende kohta kirjutamine ja oma arvamuse jagamine.

Muide, enne festivali oli mul ka vestlus, mistõttu ma ei saanud Kristianiga rekkat sõitma minna. Vestlusel osalesid lisaks vabatahtlike koordinaatorile ka direktor ja programmidirektor.

Ma külastasin nädala jooksul erinevaid kontserte lühemalt või pikemalt, vaatasin üles selle aasta hittobjekti Batiment ning kohtasin veidraid mehi tänaval. 

Võõrad mehed tänaval olid supermanid. Neid oli huvitav jälgida ning nad nägid välja justkui supermanid, vaid mõned aastad vanemad.

Batiment oli üks installation, kus oli kujutatud majamüür, mille peal sai turnida ning see hiljem peegli abil peegeldati reaalseks maja müüriks, vahe oli sees, et piltidel nägi see asi kõik lahedam välja kui päriselus.

Me tahtsime sõbrannaga ühel õhtul minna avastama kuritegusid, mis on Aarhusis toimepandud. Nende kohta olid ekskursioonid, ent ootamatult selgus, et need oli välja müüdud. Ehk järgmisel aastal on need jälle kavas!

Viimasel õhtul oli ka veel galla õhtusöök meeskonnale ning sponsoritele. Tegu oli toreda üritusega Tivoli Frihedenis asuvas restoranis Hermans. Nüüd on saanud ka seal ära käia. Meil oli tore muusika, toredad kõned, hea kolmekäiguline toit ning hulk head õlut! Ka minu lemmik Tuborg Rå.

Uuel aastal ehk jälle!

Lisa kommentaar

