Karlist

Kes on Karl? 

Minu uus Minion? Uus sõber? Töökaaslane?

Ei. Karl on lihtlabane troopiline torm. Märkamatu isegi. Vähemalt meie linnas, ent seda mitte Esbjergis, kus tuul oli möllanud ning veokikabiini kõigutanud.

Tervelt mitu päeva on räägitud sellest troopilisest tormist, mis toob endaga kaasa vihma ning korraliku jaheduse ning teeb lõpu tänavusele vananaistesuvele. Lisaks möllavad ka suured tormi-iilid. 

Selle kuulduse varjus otsustasin, et sõidan bussiga täna tööle.

Päeva jooksul on aga selgunud, et sel polnud mõtet. Tuul polnud tugev ning ka paduvihma ei sadanud ning selga tuli panna vaid pisut paksem jope.

Ent kui ma hommikul bussi kasuks otsustan, siis ma enam ümber ei jõua mõelda, sest buss väljub kell 6.07 ja ratas hiljemalt kell 6. Ühesõnaga, pigem ratas, vähemalt esialgu, selle saab ju maha jätta lähimasse peatusse ning õhtul järgi minna kui ilmaolud on rasked.

Lisaks oli hommikul mu üllatus suur kui ma bussist maha astusin ning peatusse jõudsin, kust mul teisele bussile tuleb istuda – peatust justkui polnud. Härra, kes sama bussiga sõidab, seletas, et ajutiselt seda peatust pole ning tuleb minna kas eelmisse või järgmisse peatusse. Lisaks seletas ta ka uue peatuse plaane, mis mulle väga kummaline tundus, ent eks me ne, kuidas see töötama hakkab.

Sel hetkel teadsin – homme sõidab jalgratas.

Ehkki buss tähendas, et ma jõudsin raamatus edasi 30 lehekülge, ei tähendanud see seda, et ma igatsesin värsket õhku ning enda kiiruse peremeheks olemist!

Vähemalt on teada, et hilinemine on minu enda süü, mitte bussi – tänane oli 8 minutit graafikust maas, mis tähendas – ei mingit hommikukohvi mulle!

Lisa kommentaar

