Toidufilmi festival

Kui ma umbes kuu aja eest Aarhus Festugel osalesin ning nende tänuõhtusöögil käisin, tutvusin ma meesterahvaga, kes on vabatahtlike juht täna alanud festivalil “Food Film Festival Aarhus”. Ta jutustas väga huvitava loo festivalist ning ma mõtlesin, et kandideerin vabatahtlikuks. Hiljem järgi mõeldes, tundus see hoopiski, liigse kohustusena – ja loobusin mõttest. 

Ent otsustasin festivali ühel konkuril osaleda. Facebookis toimub ju neid pidevalt. Õnneks või õnnetuseks mul konkurentsi ei olnud ning ma võitsin piletid üritusele. See et ma olin ainus osaleja.

Kuna tegu on neljapäevaga ning Kristian pole kodus, siis oli kohe mõte, et Kristi, üks eestlanna, kellega me koos töötame ning ehk ka väga teema kohane. Filmist polnud enne kuulnud.

“Slow Food” – väga asjalik ning huvitav film. Lootsin näha pigem, et seal räägitakse toidust endast, ent juttu oli liikumise algatajast itaallasest, kelle nimi on… Film oli sügavamõtteline!

Kui me koju liikuma hakkasime, algas järgmine ning selle nimi oli “Need for meat” ja see tundus juba huvitav nime poolest. Kuuldes ühte prouat filmist jutustamas, oli küll tahtmine jääda. Nüüd kodus olles googeldasin, ent pole kusagilt veel filmi leidnud. Ehk tulevikus.

Lisa kommentaar

