Kirjutaja seiklused

Ma olen jaganud pilte oma tegemistest – ühest või teisest paberiostust või sellest, mis ma ise olen välja saatnud. Seekord aga jagan kahte kirja, mis ma täna olen endale saanud – ühe Runa ja teise Lucwp-1476896303425.jpgia käest. Kas pole mitte vahvad?!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lucia oli oma kirja kirjutanud A3 suurusele ajalehele ning seda kaunistas ühel pool raamaturiiul ning teisel pool oli pilt raamatust, mida võib aimata ning selle ümber tekst. Lisaks ka üks A5 juurde kleebitud.

Tegelikult minu viimane kiri Luciale nägi ka üsna raamatu moodi välja. Ostsin omale mõned märkmikud, et mõtteid kirja panna, aga minu meelest sobivad need ideaalselt pikkade kirjade kirjutamiseks ning Lucia ja minu kirjad pole lühikesed. Vahest võivad lühikesed tunduda, sest kirjapulga abil tuleb väike käekiri.

Vahepeal sai Luciaga ka paar e-maili vahetatud ning kui ta mainis, et oli mu kirja ilusti kätte saanud, ütles ka – et ma olen oma unistuse täide viinud -“ma kirjutasin raamatu” ehkki väikese ning üsna väikese tiraazhiga, ent siiski.

Sellele polnud ma mõelnud.

***

Runa aga saatis mulle raamatu või kirja, mis oli raamatusse kirjutanud. Väga vahva idee – ma oleks selleni ise varem või hiljem jõudnud, et sellegi saab ise teha, tuleb vaid materjali otsida.

wp-image-440449978jpg.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Runale see-eest saatsin ma isetehtud pocketbooki. Selle aluse saab osta raamatupoest ning on kiirköitja. Ent kuna mul polnud mahti-tahtmist sinna minna leidsin ma pisut alternatiivsema lahenduse – kasutasin erinevaid teipe nende kaartide ühendamiseks. Kahjuks ma unustasin sellest pilti teha. Seega ma ei saa seda näidata.

Lisa kommentaar

