Lumi tuli ja mustaks läks maa

Mõtle vaid – meilegi tuli lumi – aga vaid mõneks tunniks. Vähem kui tööpäeva jagu tunnid hiljem oli maa must nagu ehtne Eesti leib.

unspecifiedze067qza

Ma juba jõudsin rõõmust kilgata Instagram’is, et näe lumi tuli. Tuli, kell kuus hommikul oli sadu täies hoos ning ma mõtlesin, et õige otsuse olin eelnevalt teinud ning otsustanud ratta koju jätta. Lõuna ajal aga süües raputasin vaid pead – selle ilmaga võinuks ju rattaga siiski tulla. Vihma küll ladistas, ent selle tarbeks on ju vihmamantel ning kummikud.

Täna hommikul ärkasin ma Kristiani kõrval ning esimese asjana ma küsisin talt, et kas lund on juurde tulnud – ta arvas, et ma pean minema aknast välja vaatama. Polnud probleemi – pidin ju selle kohvimasina tööle vajutama. Seega, oli lihtne kontrollida.

Kõikjal räägiti küll lumetormist, ent see ei tundunud nagu torm. Pigem lihtsalt helbeline lumesadu. Ja inimesed istuvad ka kurdavad, et autodele pole talverehve saada ning hullem on seis järjekord rehvivahetuses. Imestama paneb seejuures, et sellest on ju juttu olnud juba kaks nädalat. Meie auto papud sai vahetatud oktoobris.

Homseks lubas juba jälle lumevaba ilma.

Ma olen mitu kuud pidanud plaani, et ma ostan omale uue kiivri – vana tundub natukene vana. Pole probleemi – ainult et mulle need välimused ei meeldinud ning ka hind. Ikka kole kallid. Mõne päeva eest leidsin aga ühe “deali”, mille ma endale tellisin. Hämmastav on see, et eile hilisõhtul sain ma teatise mailile, et minu pakk on teel ning täna – võisin ma sellele järgi tulla. Kas pole mitte hea teenindus.

Seega homme on veel üks põhjus, miks minna rattaga tööle!

Lisa kommentaar

