Puru Büsti vahel

Eile ma juhtumisi nägin telesaatest “minu plastkirurgiline õudusunenägu” klippi, kui Kristian ühelt kanalilt teisele liikus, et leida midagi, mis oli vaatamist väärt. Seal oli jupp sellest, kuidas üks vanem proua tahtis oma kunagist rinnaoperatsiooni korrigeerida, sest tänaseseks oli suurendatud rinnad muutunud rippuvateks rindadeks. Ühesõnaga üsna kole lugu ja loo juures oli veel koledam see, et operatsioon oli teostatud Poolas ning kliinikus kus teineteise mõistmine keeltebarjääri tõttu oli raskendatud.

Milleks küll need iluoperatsioonid kui meil on jumala poolt loodud ilusad rinnapartiid. Minu väike rinnapartii on piisavalt suur, et seda mudida lisaks rinnahoidjate sisse mahub kõike.

Mul on harjumus peita rinnahoidjate sisse münte. Sageli, kui ma linnas käin, siis kõik tagasisaadud mündid, on rinnahoidjate vahel peidus. Kuidas neid sealt kätte saab – lihtsalt tuleb tualetti minna, aga kui laiskus ei luba seda, siis tuleb järgmine paberraha abiks. Üllatuslikult võin ma leida järgmisel hommikul, et mul on mitmesaja krooni väärtuses münte.

Puru, lihtne ja majanduslik puru, kas pole mitte kasulik trikk? Pealegi need mitmed sajad kroonid saab peita kogumispõssasse ning mõni aeg hiljem on hea avastada ning see raha millelegi vajalikule kulutada.

Miks ma eelistan rinnahoidjaid? Sageli ma liigun ringi kleitides ning üldjuhul ei ole neil taskuid. Rahakott on üsna selline tüütu olevus ning vahel on see lihtsalt lihtsam ära peita või seda kotis hoida.

Ma tean, et see on üsna kummaline, ent ma pole kunagi tunnistanud, et ma olen normaalne.

Lisa kommentaar

