I did it!

Viimasel ajal olen üsna palju mõelnud aktiivsemale jooksmisele ning olen alla laadinud äppwingsforlifei, mis mind peaks kaheksa nädalaga 5 kilomeetri jooksus treenima.

Sattusin üsna juhuslikult World Run 2017 rajale. Mõni aeg tagasi, olles just naasnud Gran Canarialt, leidsin, et spordiklubi, mille ridades teen ma kohtuniku tööd, korraldab seda. Mõtlesin, et miks mitte osaleda.

Minu buddy tahtis Zumba asemel jooksmas käia ning ma leidsin, et WR2017 on selle tarbeks ideaalne, kuna sellel ei ole eesmärki. Mina siiski seadsin endale eesmärgi 6 kilomeetrit enne kui virtuaalne auto mind kinni püüab. Nagu näha jõudsin natukene rohkem.

Vahest jõudnuks veel rohkem, ent minu start läks kolm minutit varem, kuna minu telefoni kell valetab 3 minutit.

Tulemusega olen ma rahul ning kui mul õnnestub, siis plaanin sellel ka järgmisel aastal osaleda, ent ehk siis on minu tulemus edukam ning neid kilomeetreid koguneb rohkem.

Kui koju jõudsin, siis leidsin kotist reklaami Marselisløbet’ile, mille lühim distants on 6 kilomeetrit. See peaks täitsa jalas olema, kui see 5 kilomeetri jooksu trenni saab teha ning peaks saama hakkama umbes poole tunniga:)

Minu meelest on ääretult tore joosta, kui tead, et tagant on tulemas jooksjad, keda tead ning üritavad, sind jooksma saada. 🙂 Igatahes! Tore jooks oli! Kahjuks jäi mu buddy haigeks ning eile oli mul küll tahtmine mitte tulla, ent kui hommikul silmad lahti lõin ja aknast välja vaatasin oli tahtmine suur.

Muide, kell 7.30 vaatasin ma äratuskella, mille helisemist olin ma mitu aega oodanud. Selgus, et ma võin veel uuesti uinuda ja poolteist tundi und näha:) Ma olin äratuse seadnud kella 9ks.

Ja homme võin leida end ajalehest või selle kodulehelt – kas pole mitte vahva!? Heategu ei jää kuulsuseta!

 

Lisa kommentaar

