Valmis?! Ma tulistan!

Olen ühe oma aastate pikkuse unistuse täide viinud – olen teinud omale kõik kergejõustikukohtuniku tsertifikaadid. See on ju vahva olla lähedal ühele spordialale ehkki mulle endale selle harrastamine ei meeldi. Sel aastal olen proovinud erinevaid alasid erinevatel võistlustel, kui ise valida saan, siis on mu valikuks väljakualad ja eelkõige heitealad, ent kui keegi kirjutab, siis pigem vastavalt sellele, kus inimesi puudu on.

Juunis oli meil kooliolümpia Aarhusis 4-7 klassi õpilastele ning võisteldi viiel erineval alal kergejõustikus, lisaks veel ka küber, sõudmine, vibulaskmine ja ujumine.

Umbes nädal enne võistlusi saan ma meili projektijuhilt – täida paberid, meil on vaja sulle relvaluba taotleda. Sellest, et mul seda paberit vaja läheb, olin ma varem kuulnud, kui ma käisin vastaval kursusel. Ent siiski oli see üllatuseks. Sel hetkel mul käsi värises.

Võistluste teisel päeval koju jõudes leidsin ma oma postkastist kirja politseist. Esimene mõte oli, et millega ma nüüd hakkama sain, ent kui ma avasin, siis seal olid mu relvakandmisload.

Täna jättis mu süda järjekordselt löögi vahele, sest ma leidsin meili Jakobilt, et nad tahavad mind kasutada eelkõige starterina kasutada meie järgmisel suuremal võistlusel, mis algab kolme nädala pärast, ning kui muuks aega jääb, siis muudel aladel.

Tegelikult hing ihkab väljakualadele – aga seda stardipauku on ka üsna tore anda!

Lisa kommentaar

