L.S

Eile käisime kontserdil. Sain töö juurest tasuta pääsmed ning vedasin ka härra kodust välja. Tol päeval, kui talle mainisin, et mul on piletid ja meie laupäevaõhtu on sisustatud, oli tal päris hea meel. Ise oli pisut skeptilisem, sest ma juba algul teadsin, et K. ei kuula sellist stiili muusikat. Mul oli pigem, et saada osa ühest kontserdist ning külastada linnas toimuvat festivali.

Kontserdil esinesid kolm muusikut – Brian Lopez, Emiliana Torrini ja Lisa Hannigan. Kuulasin neid kodus enne kontserdile minekut ning sümpaatseim tundus just Lisa. Ja ta ei petnud ka mitte ootusi. Tema ingellik võimas hääl ja oskus häälega mängida, muutis ta esinemise nauditavaks. Kontserdi lõpus ütlesin härrale, et tema plaadi ma ostaksin. Sest see on lihtsalt hea.

Siin on link Lisa Hannigani ühele parimale laulule “I Don’t know“.

***

D. tuli täna muusikast rääkima. Siis ei saa mainimata jätta ka Sidseli singlit “Newlywed”. Sidseli on mu töökaaslane, kes on osalenud Taani Superstaari saates, kus ta saavutas neljanda koha. Link laulule “Newlywed“.

***

Ja järjekordselt tuleb mainida laulu “Tagasi alguses

Skriv en kommentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.